Je hebt hier voor- en tegenstanders van Zillion maar toch ben ik er zeker van dat diegene die er niet geweest zijn iets gemist hebben.
Je moest parkeren aan de kaaien en werd met een busje naar de ingang gebracht. Gewoonlijk mocht je dan in een rij van aan het naftstation tot aan de ingang aanschuiven. Eens je aan de ingang kwam mocht je langs een leger portiers passeren die allemaal een blik hadden van één verkeerd woord of beweging en je gaat er uit.
De discotheek zelf was groot, naar mijn mening te groot om echt sfeer te hebben. De dansvloer was druk en ik vond dat men er iets te gemaakt uit de bol ging. Op het gebied van sfeer was een kleine club veel beter.
De muziek was wisselvallig. 2 goede platen werden gevolgd door 3 slechte. Heb er nooit een avond gehad dat ik de muziek ok vond.
Het was er zeker nie goedkoop.
Ik weet nog dat er een avond was dat iedereen zakjes bloem kreeg om een soort van snowparty of zo te creëren. De bloem werd door iedereen in het rond gegooid over de dansvloer en als je zweet klit dat aan je lichaam... was geen goed idee hoor.
Maar één ding staat wel vast: het was er indrukwekkend. De belichting, de geluidsinstallatie, de inrichting, de acts en het niveau van de dancers was er top. Dat zie je nergens anders meer.