Ik kom hier een paar keer een reactie tegen van "ik ben blij dat dat niet meer bestaat" oid. Leg dat nu eens uit dan, want zo vind ik het een beetje loze kreet en een beetje meepraten met de rest.
Kan me natuurlijk voorstellen dat je het niks vond, maar moest je er dan verplicht iedere keer als het open was naar toe? Werd je gedwongen oid? Of woonde je dicht in de buurt? Tsja, dan is het mss terecht dat je blij bent.
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, leven we (nog) in vrije landen, de één vindt dit leuk, de ander dat. Ieder zijn plezier.
En dat denk ik dat ook ieder z'n goed recht is.
Zillion commercieel? Misschien wel ja. Muziek goed/slecht? Ieder z'n eigen smaak. Maar ik denk toch wel dat niemand hier kan ontkennen dat, indien je er tenminste geweest ben, je op z'n minst onder de indruk moet zijn geweest van de gehele licht-/geluidsinstallatie en de hele show erom heen. Goed, als je puur voor de muziek komt, daar valt dan mss wel over te twisten, maar dat is, zoals al eerder geschreven, een kwestie van smaak.
Over de Zundays wil ik het volgende nog wel kwijt, je was hier toch ook niet verplicht naar toe te gaan? Volgens mij was het destijds al wel duidelijk wat er te doen was. Ik weet ook nog wel dat er toen ook al allerlei "geschokte" bezoekers (en ouders hiervan) waren. En maar volhouden dat ze hier niets van wisten.
Verder praat ik zeker niet goed wat meneer Verstraeten allemaal uitgespookt heeft, overigens heeft het stadsbestuur ook zijn steentje hieraan aardig bijgedragen, maar ik vind het wel een beetje kort door de bocht om hier zoiets neer te zetten van "ik ben blij dat het gesloten is, want IK vond het niks".