Wilde verhalen?
1e keer dat ik naar de Villa in de Kerk ging...was al eens geweest toen het nog de holy ghost was.
ik nog altijd geen auto. Moest dus anderen zot maken om te gaan.
Was een ferme francaise die in onze moeder's frituur werkte, die had nog een geshifter vriendin, ze waren alle 2 een jaar of 4-6 ouder dan ik... Maar Allebei geen goest om weg te gaan, en ik had net een de flyer van de Villa in de Kerk in mijn handen.
Moet gaan, allez, kom , tis in de holy ghost, ben daar nog geweest, das niet te doen
De andere 2 moe, geen goest, nie willen, ik blijven zagen.
Uindeindelijk zover gekregen, wij er naar toe.
De ganse rit ernaar toe, "en ge kunt zien dat het goed is, of anders zal 't je beste keer nie zijn en kun je voor de rest van uw dagen met uwe velo gaan clubben en dit en dat"
We komen daar toe, en het was ATV in de kerk ... Compleet in orde dus.
Er staan daar een nest langharige italianen in bende, 4 op een rij.. de middelste kijkt haar recht aan.
En ze krijgt een colere.
Wat is dat met den dien, en hij moet nie peizen dat em mij kan hebben, pattati patata...
zij met 2en de wc's in , ik sta daar alleen. Mager schriel manneke...
Komt dien italiaan naar mij...
c'est quoi ca avec elle?
Ik denk, ik maak me er hier van af, kwil gene boel.
Kzeg em, no worries, z' is ambetant vanavond, tis den tijd van de maand peis ik... volgende keer zal ze wel vriendelijker zijn...
zegt em "toi, t'es mon copain, si quel q'un t'emerde, tu vien a moi, ta besoin quelque chose, tu viens a moi".
*eeh. ok, merci (ik denk, ik kom hier nooit meer terug)
Wat denkt ge, de week erop, d'ander 2, willen naar ATV... ik probeer ze nog naar de Rocca te sturen, geen avance... maar thuisblijven is geen optie, dus ik mee naar ginder.
lang verhaal afkorten : Ze is nu getrouwd met dien gast, ben nog naar de trouw geweest, waar nonkel Enzo van Noord Frankrijk ook was.
Ik dans met een dochter, dien nonkel kijkt me met vieze muil aan.. Ik vraag aan de touwer, wat ist met em... zegt em. ca c'est mon parent... comme le godfather... et tu dance avec sa fille...
owwwkaaay
Ben nog met dat nest italianen meegeweest na de ATV, zondag morgen, ergens in een of ander mijnwerkers stadje in de walen.. zaten daar op een trapke toefen te smoren.. komt er een flik af... ik verschiet me bijna een ongelukt.. bleek zijn cousin te zijn... die naar zijn werk gin... op 't fliekenkot, waar dat trapke bij hoorde... :clown: