hello,
ben 29 jaar! wonende te Gent!
mijn eerste ervaring met de "dancing" was reeds heel vroeg, kan er niet 100 % leeftijd meer opkleven maar denk zo 12 à 13 jaar! mijn neef heeft nog in catacombes gewerkt en mocht eens een uurtje mee, als klein manneke. Mijn ogen wisten niet waar kijken :cyclopsani: :cyclopsani: , twee mannen die stonden te vrijen, travesties,... man man, da was nogal wa en ons ma: ge gaat nie meer mee é, goe gehoord?????!!!!!!!
dan is het een viertal jaar stil geweest!
en dan is het plezier begonnen paar keer carat en extreme (jammergenoeg fini) maar god thanks quincy, een volgend feestje kom ik zeker af!!!!!! :sunny:
We gingen altijd met een man of vier vijf op stap! Hebben zo overal in België wat uitgeweest.
Ook de catacombes waren terug van de partij maar hetgeen ik gezien had een paar jaar terug was wel serieus verminderd!! Het publiek was bezig met een volledige ommezwaai!!!!! De laatste jaren waren er nog de feestjes van Emotions die ik de moeite vond, maar jammergenoeg is de catacombes nu gekocht door de veevoerders denk ik en die zal er waarschijnlijk geen donker kot :mrgreen: meer van maken!
de meeste tijd heb ik doorgebracht in La Bush! maar na het vertrek van George's vond ik persoonlijk dat het beste eraf was en het is al een hele tijd geleden dat ik daar nog ben geweest! (ben niet zo'n JUMP fan hehe :scratch: ) De stoten die daar gebeurd zijn!!! Die komen (mss soms beter) niet meer terug hé!!!!
Voilà, dit was de korte schets!
greets
Emotionslover :cyclopsani: