Hi partypeepz,
zoals vele was ik hier ook al een tijdje aan het meelezen, en nu sinds kort maar een account aangemaakt omdat dit forum toch wel keigoed blijkt te zijn... Ik zelf ben van 1974, eerste aanraaking met de muziek was via de radio de zaterdag luisteren naar systéme 21 waar ik de eerste beats te horen kreeg, dit was de periode Boccaccio en ik was onmiddelijk verslaafd aan deze nieuwe lichting... Zodoende blijven meegaan met alles wat electronisch was om dan in 94 eindelijk de eerste grote events aan te doen,(Hallen Aalst, Bonzai parties op allerhande locaties met als top die met Robert armani) dancings zag ik pas later, dit waren dan vooral nog de dancings die het hardere werk draaiden (planet hardcore, cherrymoon, la bush) maar erna toch meer en meer beginnen evolueëren naar in mijn ogen het betere werk en beginnen uitgaan naar La Rocca, Extreme on mondays, Catacombes, H20, Rêve d'ö, mijn topjaren kwa uitgaan kwamen eigenlijk pas later op gang dus... Zelf ook gedraaid en heel veel geld in de platen gestoken zonder er eigenlijk iets uit terug te willen, mijn persoonlijk topmoment was het 1 avondje dat ik eens kon draaien in de backstage van La rocca, blijft voor mij toch een hele legendarische club,(was toen de periode met Jan Van Biezen op zaterdag) ook al ben ik het nie eens met de manier dat er nu concepten worden geprogrammeerd, maar ja niets blijft zoals het was natuurlijk....
Nu ga ik ook nie zoveel meer weg, maar af en toe nog eens La Rocca of de H2O om toch nie helemaal weg te vallen uit de scene.... en met dit forum blijven we nu ook up-to-date met wat er met ons clubkes gebeurt....
Muziek daarentegen kunnen we wel nog elke dag opnieuw beluisteren, en daar kruipt nog steeds veel tijd in, mijn keuze ligt nu vooral bij deephouse,Chicago underground house, kwaliteit labels zoals cocoon voor een streepje minimal... en natuurlijk de klasse platen uit het verleden....
Favoriete Dj's, het zijn er een pak, maar diegene met de meeste voorkeur : Johan (H2O), Marko (on sundays), Olivier Abbeloos(voor de memorable zondagen in de backstage van La Rocca) Tofke, Jan Van Biezen, Dj Kalky (Rêve D'ö), Dj Mess, Mark Farina, Lawnchair generals, Sven vath!!! (wanneer komt die nog eens naar België???), Raoul.... Assad Rizvi.... we kunnen nog even doorgaan maar tis wel duidelijk zo denk ik...
En nu hopelijk beetje reacties van gelijkgezinden....
vriendelijke groeten
Peter