Ben hier al een tijdje ingeschreven, maar de laatste maanden niet echt actief geweest (shame on me).
Geboren in 1974 (regio Ieper), nu woon ik in Brussel.
Mijn eerste contact met electronische muziek was new beat, daarna logischer wijze techno.
Ging indertijd uit in Cherry Moon, At The Villa, Planet Hardcore... waar ik mijn beste herinneringen overhoud aan de Kali fuiven.
Maar de grote clash kreeg ik in de PK Studio en vooral een memorabele event met Robert Hood, Tim Taylor en Jeff Mills (in 93 dacht ik, ben niet meer zeker).
Twee jaar later stopte ik met 4/4-techno vinyl te kopen om mij te storten op experimental/noise en andere bizarre dingen.
Heb heeeel veel van mijn platen verkocht, slechts een 300-tal van dit genre gehouden, vooral de +8, Vortex, UR, Probe, PCP... :p
Heb wat ge-dj hier en daar. Kleine anecdote hierover: door te gaan shoppen in Disco Smash Menen (ten tijde van Sebastien, dus geen trance-shit in de winkel, of heel weinig) leerde ik de zoon van de baas van de Lago kennen en mocht er gaan spelen.
Rond 23h kwam ik aan de beurt. Ik heb er welgeteld 6 mogen draaien eerder ik buiten werd geshot, mijn genre was te "underground" π
(ik herinner mij nog dat ik FUSE - substance abuse en Termo - tempo had gedraaid).