cussi joints roke is daar toch geen probleem hoor :evil: hangt regelmatig ne walm as ge as ge wa rondtaffeld tis daar nog goed ma dan op vrijdag met jean seele en philip grtz
basslover alle de site is toch al vernieuwd :cool: nu nog de discotheek is vernieuwen en we zijn volledig ๐
nutz ik zit er elke week nu! Idd er zijn vernieuwingen gedaan in de zaak zelf, tis wel iets lichter geworden, ma blijft nog altijd nice! er komen nog vernieuwingen enzo dus is wel es de moeite om er langs te gaan ๐ elk weeken feestje daar 8)
Bramb0 Nu ben ik daar al nen tijd ne meer geweest he... Hopelijk ist daar nie te licht geworden. 9 Jaar shaft gaan we der nog is zien he. En dan hopelijk terug wa meer ! Joepala
Bass 9 years shaft was niet normaal! Anders als anders & elders.. veel sfeer, just genoeg volk, goeie (afwisselende!) muziek.. Beste avond da k daar tot nu heb beleefd ๐
basslover SHAFT VS ATMOZ With Pat Krimson, Nico Parisi & all resident dj\'s Chris - Jurgen - Tom da vindt ik nu nog is een heel goei rede om nog is naar de Shaft te gaan :twisted:
Jef Shaft SATURDAY 08 MARCH 2008 THE DANCE OPERA TRIP Legendary concept, Shaft presents you The Dance Opera Trip With Guestdj\'s ZOLEX !!! & Pat Krimson
Disco Stu Hennig dood hier. Zoals in de shaft ๐ Alleรฉ kzou het eigenlijk ni weten want ben er al jaren niet meer geweest. Maar dat heeft meer met de muziek dan met de shaft zelf te maken. In ieder geval , ik had zojuist nog een cd'ke teruggevonden da ze toen uitdeelde met de terugkeer van Phillip of moet ik Phillip Michael Anderson zeggen ๐ Helaas is de cd behoorlijk naar de kloten en slaat ie heel vaak over. Dus heeft er misschien iemand die cd nog liggen en zou misschien zo vriendelijk zijn om die te rippen voor mij. Want het was een heel goeie cd.Terugkeer van Phillip en ook meteen een hele ommezwaai van stijl naar de meer progressive toestanden. Ik kan me goed herrineren dat het toen mijn verjaardag was dus het is van 15 of 16 februari 2002. Alvaste bedankt.
Lestat Disco Stu schreefHennig dood hier. Zoals in de shaft ๐ Alleรฉ kzou het eigenlijk ni weten want ben er al jaren niet meer geweest. Maar dat heeft meer met de muziek dan met de shaft zelf te maken. In ieder geval , ik had zojuist nog een cd'ke teruggevonden da ze toen uitdeelde met de terugkeer van Phillip of moet ik Phillip Michael Anderson zeggen ๐ Helaas is de cd behoorlijk naar de kloten en slaat ie heel vaak over. Dus heeft er misschien iemand die cd nog liggen en zou misschien zo vriendelijk zijn om die te rippen voor mij. Want het was een heel goeie cd.Terugkeer van Phillip en ook meteen een hele ommezwaai van stijl naar de meer progressive toestanden. Ik kan me goed herrineren dat het toen mijn verjaardag was dus het is van 15 of 16 februari 2002. Alvaste bedankt. Vreemd wel want ik heb hier ne tape van Philip op 08-02-2002 :lol: dus toen was em volgens mij toch ook al terug ๐
Disco Stu klopt want die tape heb ik ook. hij was zelfs de week daarvoor al terug. Maar het "officiele returnfeesje" was de 15/16de