Dakke1976 schreefHeb vroeger veel tijd versleten in den ARS in Antwerpen...dikwijls veel gelachen daar.
in ARS heb ik ook veel tijd doorgebracht .. vooral tegen het einde van het bestaan toen Alain Faber daar in de winkel stond ..
ik ben men koop-carriere begonnen in USA Import (de goede oude tijd, met de lange witte toog, de machtige baskasten en de hoornen die omhoog hingen) toendertijd was Koenie daar van dienst
vanaf USA verandert was heb ik nog even in dat kleine kamerke achteraan af en toe wat platen gekocht, maar om eerlijk te zijn is de winkel vanad dan beginnen sucken
gelukkig had Koenie beneden zijn WGW-keldertje, daar heb ik weken gesleten
WGW is dan verhuist, ben sindsdien niet meer in de buurt van het USA-gebouw geweest .. steeds WGW nu .. (heb na eerste jaar zelfs ne prijs gewonnen omda'k in de top 5 van 'best buyers' stond 🙂 wa wilde als ge elke 2 weken voor circa 300 € plakskes ga kope)
ik vind dat een aangename winkel, met aangename mensen, en een nog aangenamer ijskaske met pintjes 😉
momenteel is het ook alweer ff geleden da'k ben langsgeweest, zou dringend moeten gaan, want de winkel zou verandert zijn ..
nu bestel ik af en toe wat plaatjes op decks.de of soundstation.be
kga binnekort ook is in de Saturn snuffelen .. heb daar veel goede (en zelfs oudere) releaskes zien staan vorige keer, en voor geen geld eigenlijk (pakweg 7 € gemiddeld)
voor de rest heb ik wel alle platenshops al gezien in A'pen
beste die nog open is: WGW
beste die spijtig genoeg dicht is: Beans
8)