Den_Backer Heheh... Kdenk nie dan der op LC een lid zit da psyholoog is he... :lol: Mss wel enkele leden die wel eens bij eene zouden mogen langsgaan... ๐
Nostalgie90 Den Backer schreef Mss wel enkele leden die wel eens bij eene zouden mogen langsgaan... ๐ Ja lap zeg! :wink:
Scarface ik ken wel meerdere universitairen die hier op zitten, wel geen psycholoog, maar wel al in de richting :lol: met dit topic over geboortedate zal die weinig kunnen doen, met dat over drugs des te meer ๐
Den_Backer Ja maar niet ons oudste LC lid he... Kdenk dat dit Kevin Jee zal worden of zijne manager... :wink: Hoe ouder, hoe liever > kunnen ze des te meer ons vertellen ook! ๐
Kevin_Jee Den Backer schreefJa maar niet ons oudste LC lid he... Kdenk dat dit Kevin Jee zal worden of zijne manager... :wink: Hoe ouder, hoe liever > kunnen ze des te meer ons vertellen ook! ๐ Dat zal ik "den boempa" zeker... :lol: ( 24/07/66) Alex is gewoon 38 jaar... :wink: Kevin Jee
djfist 22 juli 1986 Gelukkig geen dag vroeger, of kwas nen echten Belg...! Nu ben ik toch wel Vlaming ๐
ProgressNation 14-08-1979 ... dus bijna 27 :shock: Nog 3 jaar om eindelijk keer volwassen te worden :wink: Ik krijg er nu al nachtmerries van. Eens de 25 gepasseerd, vliegen de jaren voorbij vind ik.
Bass ProgressNation schreef Eens de 25 gepasseerd, vliegen de jaren voorbij vind ik. En ik die al vond da t na 18 voorbijraasde! :roll: