Den Backer carat-freak schreefads schreefthanks carat freak. was trouwens een dubbele verjaardag, 23/6 mijn verjaardag, en vandaag 24/6 onze eerste huwelijksverjaardag. 8) bij u 24/6.... laughing moet lukken... bij mij vandaag 25/6.... big grin Proficiat aan beiden hรฉ!! Hoeveel jaar bij u carat-freak?
lady_of the night Den Backer schreefcarat-freak schreefads schreefthanks carat freak. was trouwens een dubbele verjaardag, 23/6 mijn verjaardag, en vandaag 24/6 onze eerste huwelijksverjaardag. 8) bij u 24/6.... laughing moet lukken... bij mij vandaag 25/6.... big grin Proficiat aan beiden hรฉ!! Hoeveel jaar bij u carat-freak? bij ons waren het gisteren 3 kaarsjes
lady_of the night ads schreefthanks carat freak. was trouwens een dubbele verjaardag, 23/6 mijn verjaardag, en vandaag 24/6 onze eerste huwelijksverjaardag. 8) hey proficiat nog en wat heeft de vrouw gekregen????? Wij zijn lekker gaan uit eten.... maar echt temenes lekker gegeten
carat-freak Den Backer schreefcarat-freak schreefads schreefthanks carat freak. was trouwens een dubbele verjaardag, 23/6 mijn verjaardag, en vandaag 24/6 onze eerste huwelijksverjaardag. 8) bij u 24/6.... laughing moet lukken... bij mij vandaag 25/6.... big grin Proficiat aan beiden hรฉ!! Hoeveel jaar bij u carat-freak? 3...
carat-freak baccardisboy schreefeen dikke proficiat met je verjaardag carat freak 8) :jocolor: :colors: huwelijksverjaardag wel te verstaan hรฉ.... ๐
M.โU.โC.โ T zijn zotten die trouwen ๐ nee nee, van harte proficiat dat er nog vele jaarkes mogen volgen met uw madamme!
ads thanks. trouwens, heb een super romantische sauna en verwenbeurt kado gegeven aan mijn vrouwke, met tapas en champagne, en alles erop en eraan ๐ ๐ ๐ voor herhaling vatbaar
baccardisboy carat-freak schreefbaccardisboy schreefeen dikke proficiat met je verjaardag carat freak 8) :jocolor: :colors: huwelijksverjaardag wel te verstaan hรฉ.... ๐ gezijt getrouwt amai hoelang al proficiat he :-D
Den Backer bob schreefnen gelukkigen aan de Nico en mordor :cheers: Ja idd, nen gelukkigen gasten! ;-)