lady_of the night Den Backer schreef22 = bob (1980) 23 = Flasheur (1985) Nen gelukkigen aan beiden!! ;-) gelukkige verjaardag aan bob hihi snotneus..... :jocolor: :jocolor:
bob lady_of the night schreefDen Backer schreef22 = bob (1980) 23 = Flasheur (1985) Nen gelukkigen aan beiden!! ;-) gelukkige verjaardag aan bob hihi snotneus..... :jocolor: :jocolor: zeg juffrouw....snotneus?deze zal ik onthouden voor in de outline :lol: aan de rest nen dikke merci
lady_of the night tja, ben ook al een beetje ouder dan u. Maar wil gerust wisselen met u. Weet wel dat als den backer mijne leeftijd erbij zet in juli dat het limburg vs het verre aalst gaat worden ;-) :-D
Nostalgie90 Ne gelukkige aan allen die ouder worden vandaag .... en ja oud worden is niet het einde maar ge leert wel veel meer van t'leven!
carat-freak happpy birthday jasper.... @ den backer zal ik het erbij zetten, anders komt ge het toch nie te weten... lady_of_the_night 21-07-1978 :lol:
lady_of the night carat-freak schreefhapppy birthday jasper.... @ den backer zal ik het erbij zetten, anders komt ge het toch nie te weten... lady_of_the_night 21-07-1978 :lol: LOSERS da is wel temense schending van mijne privacy en mijn grijze haren....
bob lady_of the night schreefcarat-freak schreefhapppy birthday jasper.... @ den backer zal ik het erbij zetten, anders komt ge het toch nie te weten... lady_of_the_night 21-07-1978 :lol: LOSERS da is wel temense schending van mijne privacy en mijn grijze haren.... a ja 29 wordt je...en grijze haren kunt ge kleuren ze valt dan niet op ๐ :lol:
lady_of the night bob schreefa ja 29 wordt je...en grijze haren kunt ge kleuren ze valt dan niet op ๐ :lol: lach maar met ne oude mens.... in mijne tijdhadden ze teminste respect voor grijze haren... maar toen kon de dinosaurus ook nog spreken dus da is al eventjes geleden. :lol: :lol: :lol:
Nostalgie90 lady_of the night schreefbob schreefa ja 29 wordt je...en grijze haren kunt ge kleuren ze valt dan niet op ๐ :lol: lach maar met ne oude mens.... in mijne tijdhadden ze teminste respect voor grijze haren... maar toen kon de dinosaurus ook nog spreken dus da is al eventjes geleden. :lol: :lol: :lol: en de eekhoorns ook p: ๐