dj_neo Vanavond nog eens Illusion 🙂 22:00: Wout 00:00: Jan 01:00: Jan VS Kane 01:30: Kane VS A-Tom-X 02:30: Regi VS Franky Kloeck 04:00: Nico VS A-Tom-X 05:00: Jean VS Jimmy Goldschmitz Ik ga toch voor Franky Kloeck,Jan & Nico!
poehaaaaa dj_neo schreefInderdaad, die A-Tom-X ken ik niet eens :wink: op de vorige editie was ik aangenaam verrast door hem! :wink:
dj_neo Bassdriver schreefDie kent ge niet? :? Zijt ge wel al ooit Illusion gweest dan :?: Nope, ken em niet van draaien hé 😉 Zijne naam wel hé
cloud wat heeft de vroeger almachtige franky kloeck toch uitgestoken?? het lijkt wel of ze die gast compleet gebrainwashed hebben :?
Scarface Bassdriver schreefDie kent ge niet? :? Zijt ge wel al ooit Illusion gweest dan :?: ik ken die naam ook niet, maar heb wel een vaag vermoeden dat ik wel net iets meer in Illusion ben geweest, maar wel in betere tijden... aan de 'retro-gangers' van vanvond: jumpen maar
Nostalgie90 Alé dan hebben ze zich kunnen vrijmaken door hun drukke schema met tien om te zien etv ... :mrgreen: Binnenkort Illusion Reetro met Regi & Wout - The Anal Edition :wink:
[verwijderd] ze zouden beter eens wa guest laten draaien op ne retro zoals ne zolex franky jones zzino
Sunreezer Ja ik ben retro eigelijk op zich beu gehoord, heb trouwens eens zitten informeren of er nog is een armada night komt in illusion.
Sunreezer idd, weet gij al iets meer mss? btw ben gisteren eens naar die retro classix geweest... vond het echt slecht, de hele tijd harde jumpretro bah.
dj_neo Twas slecht, waarom moet da altijd zo hard zijn? Ben blij dat Neon op retro arena trance retro gaat draaien want voor de rest... Ow een Armada Night, dat zou nog wa zijn 🙂
djaxxie nostalgie90 schreef Binnenkort Illusion Reetro met Regi & Wout - The Anal Edition :wink: :lol: :lol: :lol:
Den_Backer Ben vorige nacht geweest ze, kben nu net wakker. Twas nog redelijk goed, maar kben al op betere retro parties geweest... Nu nie dat het zo slecht was he...
dj_neo Maja, tis retro hé en in principe kan dat nooit superslecht zijn 😉 Maar er waren al veel betere retro parties