steelbreeze Decadance schreefIk plaats hem hier binnenkort online ik heb de originele opnames de videobanden zijn maar stukken hieruit ๐ Wow dat zou super zijn. ๐
Decadance steelbreeze schreefDecadance schreefIk plaats hem hier binnenkort online ik heb de originele opnames de videobanden zijn maar stukken hieruit ๐ Wow dat zou super zijn. ๐ Ik heb videoband Barocci 2 al digitaal geeft alleen wat problemen om het omtezetten van vob naar mpeg maar gaat goed komen ๐
Decadance poehaaaaa schreefknap knap knap !! heerlijke tijden! merci om dit online te zetten... Graag gedaan ๐ Deel 2 is er nu ook :mrgreen: http://www.youtube.com/watch?v=8qwg_emP1K8
steelbreeze Kan me de avond nog herinneren dat dit is opgenomen. Gelukkig sta ik er niet op. ๐ Maar wat een tijden waren dat, de eerste keer dat ik Phantom - The Abyss hoorde, en dan iedereen met die kaarsen, ik krijg er nog kippevel van als ik eraan denk.
Decadance steelbreeze schreefKan me de avond nog herinneren dat dit is opgenomen. Gelukkig sta ik er niet op. ๐ Maar wat een tijden waren dat, de eerste keer dat ik Phantom - The Abyss hoorde, en dan iedereen met die kaarsen, ik krijg er nog kippevel van als ik eraan denk. ik hoop dat ze van mijn werk dit nooit te zien krijgen wha wha :mrgreen: Het linkse podium met die sterren dat ben ik :alien:
Decadance jeec426 schreefman man man, echt vangen Ik heb echt even met een maatje uit Belgiรซ contact opgenomen vangen was een nieuwe uitdrukking voor mij ๐
jeec426 Diene muziek is echt wel supervet. Als er mensen zijn die een barocci style mixke willen maken. Be my guest!!!
bouq jeec426 schreefDiene muziek is echt wel supervet. Als er mensen zijn die een barocci style mixke willen maken. Be my guest!!! da's geen enkel probleem ๐
jeec426 ah de max!!! 'k heb 2 tapekes van barocci en die staan constant op in mijnen auto. Zo donker en hard. Dussss i'm waiting ๐
steelbreeze jeec426 schreefAls er mensen zijn die een barocci style mixke willen maken. Be my guest!!! Ben ermee bezig. Staat tegen dit weekend online op RA.