cloud dus omdat gij u op eneavond nie geamuseerd hebt is de club direct afgeschreven en moet er maar direct ook niemand meer gaan kijken :?
De_Mot Ik zeg mijn gedacht maar he of mag ik geen mening hebben misschien Cloudje!!! Iedereen doet wat hem wilt he, als iemand wilt gaan dan gaan ze maar. ๐
Nostalgie90 Montini was toch mijn stijl niet meer dus ik blijf er zowiezo weg, voer voor de fans dus ... ๐ Bedankt voor de eerlijke report! Als er iemand een taperip ooit eens wil posten zal ik eens luisteren .... ge weet nooit hoe het me bevalt!
kim_0123 euhm Montini is gewoon geweldig...begrijp niet dat je je daar niet geamuseerd hebt...het knalt gewoon ๐ muziek is gewoon zalig... morgen weer een mooi feestje bouwen daar 8)
[verwijderd] Trab schreefAnnaTraXa schreefNog willen ze opvallen met hun naam Barocco --> Barocci ??? :roll: wie kent er nu Barocci nog man? De gasten van mijn leeftijd +-25 die hebben er nog nooit van gehoord hoor. Hierdoor zullen ze niet meer opvallen.ik ken dat zeker en vast barrocci :-D