Mario heeft ook nog in de wereldbekende (euhum) dancing "Golden" gedraaid in Deerlijk en ook efkes toen die van naam veranderde in Kolos. Zijn toenmalige stijl heeft me nooit aangesproken (platenkeuze), maar voor zover ik mij kan herinneren waren de mixen wel ok. Wellicht had zijn platenkeuze te maken met het soort volk dat in de "Golden" zat ...
Heb hem niet gekend tijdens zijn Bocca periode ... Tja bocca, heb er ook veel over gehoord ... Menten waarvan je 8 uur "goed" was :lol: (t'is van horen zeggen hé) ...
Mijn eerste echte dancing ervaring was (had eind 1992 wel al 1x naar Lagoa geweest en voordien vaak naar Empire) eind 1993, begin 1994 op vrijdag den Activy. Op zaterdag was het ATV Kooigem. Activy en ATV : idd. de 2 dancings die het meeste indruk hebben gemaakt op mij (Acitvy toch nog iets meer, omdat dit a) op vrijdag was en b) de eerste keer was dat ik in zoiets terecht kwam. Die lichten (of eerder het gebrek aan, behalve de stobo's), die geluidsinstallatie, die muziek en het volk ... :shock: :shock: :shock: 8) :lol: