mrnice_guy hey, mocht het iemand intresseren,heb de laatste razzia van illusion volledig op cd staan.de flikken staan er ook volledig op.tmoet daar een zot boelke geweest zijn. grtz
Phonkalic mr.nice guy schreefhey, mocht het iemand intresseren,heb de laatste razzia van illusion volledig op cd staan.de flikken staan er ook volledig op.tmoet daar een zot boelke geweest zijn. grtz Yoo mr. nice guy ๐ juist ker een vraagske, is da op cd (muziek + geluid razzia) of dvd (beelden vd razzia) ? Grtz
mrnice_guy yow luvgroove, das ne cd,gene dvd.het laatste uur staat er op van de jan en dan stopt de muziek en beginnen de flikken te praten en hoor da volk,tis wel zot ze ๐
Menaz Hehe kheb da stukske ook ooit gedownload. Wa ne sul diee flik... "ja manne, kdoe da ook ni graag zenne..ik weet da ge kwaad zijt op mij" en op den achtergrond hoorde manne diee uitscheiten, HOEREUUH :lol:
Trab Ik was toen boven maar in de level heeft den dj de aankondiging gedaan, dacht ik. Merci voor deze sample :wink:
mrnice_guy ja,das zot hoe diene flik bezig is in diene micro :lol: en dan da volk er tussen is nog het beste vanal :lol: weet iemand hoe je da moet doen om da hier op het forum te krijgen?da mag hier toch op e?nostalgie spreekt hier over rippen ma kzou begod nie weten hoe da moet,ben nie echt een computerwonder :wink:
tova was daar ook. een van de beste avonden ooit in Illusion. alleen al het รฉรฉn voor รฉรฉn buiten moeten gaan was al schitterendm aar dat er een groep hollanders met de kepie van ne flik naar elkaar aan het gooien waren, da was af. wat moet ik doen om een kopietje te krijgen? Tova
Menaz mr.nice guy schreefja,das zot hoe diene flik bezig is in diene micro :lol: en dan da volk er tussen is nog het beste vanal :lol: weet iemand hoe je da moet doen om da hier op het forum te krijgen?da mag hier toch op e?nostalgie spreekt hier over rippen ma kzou begod nie weten hoe da moet,ben nie echt een computerwonder :wink: http://www.download.com/3120-20_4-0.html?tg=dl-20&qt=cd%20ripper&tag=srch keuze genoeg :wink:
SpAcErR Bedankt voor de sample! Moet een plezante sfeer geweest zijn. tenzij ze je te stekken hadden... ๐
Hlf-one Is er een mogelijkheid om dat op uwe computer te krijgen van diene razia, ook ik ben geen computerwonder en heb dus geen idee hoe zoiets moet!!
Trab MIE!! schreefdat moete kunnen, aangezien er nog maar 2 geweest zijn :scratch: Misschien twee van beneden en dan nog ene van de level erbij? Die bestond al toen ze de laatste razzia deden.