Tuurlijk dat die roddel ging komen ... was o zo voorspelbaar .... en die link ook.
Ik steek voor niemand myn hand in het vuur maar geef toch eens enkele bedenkingen.
Toen ik in 99 nog mountainbikete in competitieverband ( was geen top 10 renner maar toch bij de betere) ontdekte ik La Bush tijdens een vrij weekend. Ik heb toen de schade beperkt tot een uur of 4.30/5u maar kom ik had geen wedstrijd dus ik mocht eens ontspannen .... de week erna stond ik er echter terug in La Bush ... met op zondagnamiddag wedstrijd.... die ik wonde o wonder nog afsloot met een heel degelijk resultaat. de week erna ging ik terug uit maar de zondag daarop kon ik al niet meer mee vanaf de start.
wat ik wil zeggen is dat drank en drugs éénmalig zorgen voor een beperkte invloed maar bij herhaling dit resulteer in mindere resultaten en ook zorgt voor vermindering van motivatie op trainingsgebied.
Feestje in het kwadraat zouden zeker zorgen voor een mindere gang van zaken ... je mag zelfs nog aan de doping zitten.
HLN is er momenteel echter wel een sensatie verhaal aan van het maken ... er zullen zeker zaken uitkomen maar er is veel overroepen ....
momenteel zit ik zelf terug in deze wielerdiscipline vandaar het stoppen als dj ... enkel myn eigen belfunkfeestjes doe ik nog (eerder werken als feesten) en deze zijn zelfs lichamelijk zwaar voor mij als je weet dat ik tussen de 9 a 14 u met myn sport bezig ben.