Axel schreefZillion was echt een disco die veel aan entertainment deed en dat maakte ook wel de sfeer voor een deel! La Rocca heb je appart publiek, en de Zillion was het gewoon gangbare (normale) publiek qua kleding. De muziek was veel harder, commercieler en ook uptempo vergeleken met La Rocca periode 1998. De aparte sfeer van La Rocca kon je daar niet vinden omdat het te masaal was en niet intiem. De portiers vond ik nou niet echt vriendelijk. Er was een vrouwelijk portier met een litteken op haar gezicht die geen fooi kreeg van een klant. Ze sloeg de gozer keihard in zijn nek en hij moest gauw wegwezen anders had ie nog wel wat klappen ontvangen. Ik voelde mij daar niet echt veilig, ondanks er toch portiers binnen liepen.Sommige buitenlanders moesten door een ander poortje lopen en stonden dan weer buiten en kwamen dus niet binnen. Het was dat La Rocca op zaterdag minder werd, anders was ik niet naar de Zillion gegaan!
ik deel in grote lijnen je mening over de Zillion, ik zou dat als &&n woord willen omvatten: een nachtelijk Walibi, veel atracties, druk, mr geen sfeer, zeer individueel, bandwerk, massaconsumptie.
De achteruitgang wat La Rocca in die periode betreft; la rocca heeft wel degelijk geleden onder het openen van de Zillion, mr qua muziek was dat dan toch het wippen van Eric B als resident in die periode. zijn eerste vervanger, Bart Maes was anders niet slecht, mr Eric B was vr mij toch één van dè boegbeelden van de club. Kom/kwam eigenlijk vrij weinig op zaterdag nr La rocca, dat hield ik vr zondag 🙂