Tijden komen en gaan, alleen Illusion blijft bestaan! :lol:
Neen, ik begrijp perfect wat Mordermolle wilt aantonen, ik ben ook van die generatie. We leven ook niet meer in het België van toen waar alles kon en alles mocht. Toen waren er geen controles op de baan & in discotheken. Veel mensen namen drugs om hun drempelvrees te overwinnen, anderen namen het voor "the feeling" waardoor men inderdaad versterkte sociale emoties toonden, maar die emoties waren niet enkel love, peace & tolerance. Ook agressie stond daar op het menu!
De nieuwe generatie van Illusionklanten kennen de historie, sfeer & zelfs de muziek van toen niet meer. De meesten vinden enkel nog dat de bassdrum het belangrijkste element in een plaat is.
Belangrijkste verschil is dat men vroeger vooral uitging om de muziek & sfeer, de hedendaagse generatie toont meer belangstelling aan zoveel mogelijk gezien worden met daarbij horende kledingstukjes die tot de verbeelding spreken. (of eerder gezegd het ontbreken van kledingstukken) Wij kiezen net zoals iedereen altijd ons geliefkoosde plaats in een discotheek en er gaat geen avond voorbij of je ziet dezelfde mensen tot 50 keer passeren op een avond en ik bedoel niet naar de bar!
Maar ja, das enkel mijn mening.