Ik ben het toch ook niet eens met Carat hoor! Als je de trance scene een beetje volgt merk dat je juist allemaal veel sneller gaat dan vroeger, meer tech-trance zoals MIKE het noemde! In ons landje is er buiten MIKE dan nix van goeie producing meer op dit genre (vind ik, mss weet iemand nog iets deftigs?). En enkele uitschieters zeker en vast niet! Zoek deze maar eens op en ze zijn net nieuw of nog maar juist uitgekomen:
(euhmmm)
Giuseppe Ottaviani - Through Your Eyes
Sean Tyas - Lift
David West - Make u Mine
Sunlounger - Aguas Blancas
4 String - Take me away (Purple Haze rmx)
Het klinkt gewoon anders dan vroeger maar beetje gewoon komen and you will love it again :p
En natuurlijk heerst er een mentaliteit van vroeger alles was beter! Terecht want het was ook zo (als ik dit zo allemaal hoor want ik was er niet bij :p)
- natuurlijk de trance hitjes van vroeger waren allemaal Duits (PvD,Jam&Spoon,Humate,Blank&Jones,...) of Belgisch (Push & co)! nu is het allemaal Hollandse trance :lol: (Populariteit van Armin van Buuren,Sander van Doorn,Ferry Corsten,Tiesto en duizend producers)
Maar ik denk ook dat de sound van Universal Nation,Dream Universe,The Legacy,Airwave,... (in die tijd was dat toch vernieuwend of niet?) opgebruikt is ofzo oe zegde da? Dienen sound (Anthem trance) hoor ik nergens meer, revolutie I guess? 😃
grtz