kijkt, in onze tijd hadde de opkomst van xtc... mitsubishu was nog een merk dat ge gewoon binnenslikte.. lol. nu moet ge al afkomen met straffe weed of coke. voor minder doet de jeugd het niet meer. qua uitdossen is het meer pimp & 'ho dan wat anders. voor mij part goe, ge moet doen waar ge u best bij voelt. maar 't enige dat ik zelf niet afkan is de rot mentaliteit van jong gastjes. ze zijn amper ne meter hoog en tien centimeter breed, maar pas op as ge per ongeluk op unne teen trapt in een discotheek, ze zouden u de keel oversnijden.
in mijnen tijd ging je uit om mensen te ontmoeten en es goe van de grond te gaan, liefst in een club met goeie muziek. stampte per ongeluk tegen enen, och, dan betaalde die een pint en 't was uwe nieuwe beste maat voor een week.
maar 'k wijk af van de muziek. illusion, ben er ook al verschillende keren geweest en 't is mij niet echt bevallen. 'k heb de fameuze miss bambi daar nog voor de eerste keer weten op treden, met corset en jarretellen aan. en 't kind maar geve... 'k gaan geen slecht woord zeggen over de dj's, maar sommigen blijven maar hunzelfde nummerkes over en over en over en over draaien. mor da's een kwestie van eigen smaak. 'k hoop alleen dat illuson de crisis kan blijven overleven. assek zie wat er nu gebeurd met de meeste clubs, dan hou ik mijn hart vast.