ja, Frankske gaat al heeeeel lang mee hé en, zoals altijd in de musicscene, 't zijn de ouwe klassebakken die de eer moeten redden hé ! Hij heeft een mindere periode gekend (teveel hooi op zijn vork..?? is een tijdje mede-eigenaar geweest van een discotheekske, kanten van Sint-Niklaas, als ik mij niet vergis) maar was zelfs toen nog beter dan het gemiddelde... Enfin, ik heb (in 1994?) een beestig party meegemaakt in dancing "'t Wit Paard" in Kappelle-Op-Den-Bos... Een gewoon discotheekske, waar de pisgeur van de wc's u tegemoet komt als ge binnenstapt, dat ook ne keer een "retroparty" ging organiseren... Nou, 't dak eraf hé !! Vollen bak ! DJ's van dienst waren oa Bountyhunter, TeeCee (van Natural Born DJ's), 'onzen Frank' Live met z'n Carat Trax Project (toen was 'The Message' net uit) (was trouwens een heeel schoon madammeke dat daar stond te zingen !) en nog 2 andere DJ-klassebakken... Enfin, heeft daar tot 7 u geduurd, de ganse rit uitgezeten om dan geradbraakt pistolékes te gaan halen bij 'de warme bakker'... ;-)