Gio jim-bar schreefff replyen en downloaden hé - heb hem ook al lang niet meer gehoord ik herinner me een reeks die iets na de DJ connection is gestart en dat hij daar de eerste van heeft gemixt - en dat was volgens mij 1 vd weinige CD's waar Vainqueur - Lyot (Maurizio mix) op stond, en dat is altijd scoren bij mij - zon BOM godverdomme. Ja de tracklist ziet er zeer interessant uit en zoals reeds gezegd, niet voor de hand liggend. Maar ja dat was Frank dan ook weer he. Hij had altijd wel apparte en specialere platen in zijn sets steken...
illusionfreak Gio schreefjim-bar schreefff replyen en downloaden hé - heb hem ook al lang niet meer gehoord ik herinner me een reeks die iets na de DJ connection is gestart en dat hij daar de eerste van heeft gemixt - en dat was volgens mij 1 vd weinige CD's waar Vainqueur - Lyot (Maurizio mix) op stond, en dat is altijd scoren bij mij - zon BOM godverdomme. Ja de tracklist ziet er zeer interessant uit en zoals reeds gezegd, niet voor de hand liggend. Maar ja dat was Frank dan ook weer he. Hij had altijd wel apparte en specialere platen in zijn sets steken... kan iemand mij die set bezorgen waar julli het over hebben van zolex
Gio 't is eigenlijk deze cd waar we over spraken... -> http://www.discogs.com/release/75245 Ik weet niet of iemand ze in zijn of haar bezit heeft...
illusionfreak [hide][/hide] frank zolex @ retro trance --carat 14-3-99 [hide] [/hide] frank zolex @ carat 3-6-2001 met dank aan lestat van gekkeschijven. zijn twee super sets
moonscaper Kvind ze niet zo goed eigenlijk :oops: Heb Frank in die periode veel beter weten doen. Maar toch bedankt voor de share!