Persoonlijk vind ik de muziek van die titels nog meevallen, het is in ieder niet overgepolijst en er zit bij mij toch een klein vuil kantje aan!
Fout ja dat wel maar ik denk niet dat buiten Dingetje's kaplaarzen veel commercieel bedoelde shit bij was, want daar had je a la 2 unlimited toestanden voor ...
Ik vind who is Elvis en Dildo dijken van platen!
Wat is commercieel en wat niet, ik vind bijvoorbeeld dat Cece Peniston's Finally er na al die jaren nog niets van de glorie kwijt is, dat heb je met supercommerciële dingen wel!
Vocals zijn niet noodzakelijk commerciële dingen, maar als het goed is is het goed!
Tegen eurodance had ik in het begin zo niets, dit sprak ook een ander publiek aan maar als je Paul Elstak zijne Rainbow in the sky hoort of ne Mark'oh, of ne Marusha, Perplexer etc... dat is totaal uit de hand gelopen en maakt alles naar de kloten! Idem dito met trance, een zweverig deuntje, gepolijst basje erbij , een break ,een gimmick, een stem die iets zegt van the sky is eternal etc.... zijn ook het einde geweest! Zo zijn er genoeg voorbeelden en dan verschieten ze dat de maatschappijen niet anders willen dan zone shit te steunen! Toen ik plaatjes ging kopen legde men in de winkel altijd trance op, ik wees deze af want het was afgezaagd! Geef maar iets een vette baslijn met een vettige groove erop, en een breakske of andere gimmick dat totaal niet te voorspellen is zoals andere bij andere genre's!