djgrizzly keskondisco schreefEen beetje...'t zat boemvol! Der lag er zelfs éne tegen de grond uit plaatsgebrek :lol: haha, dien had et wel goe zitten (lees : liggen 😉 :shock: t'was inderdaad goeie music, veel volk,... we gaan nog es moete gaan éj
djgrizzly keskondisco schreefBen Zondag nog es geweest en 'k heb me weer goe gesmeten in ware Kingsstyle! SUPER muziek en de sfeer blijft er precies nog altijd op vooruit gaan. Enne Vince...als ge dit leest, bedankt voor de cd é maat :wink: mja, em heeft ons wel alle 2 klak dezelfde bezorgd (promocd'ke van replay van de week ervoor, nie mijne stijl alleszins 🙁 en ZEKER nie de muziek da em speelt in kings...
[verwijderd] Zaterdagmorgen nog es geweest. Tot ong. 14u heeft het feesje daar geduurd :cool: Vince jammer genoeg niet aanwezig ma Dennis heeft het beste van zichzelf gegeven alsook JP !!! De keet zat goed vol en de sfeer was ideaal...bij 't buitenkomen scheen de zon lekker zacht op ons velleke en we gingen huiswaarts mee nen BIG voldane smile 😃
[verwijderd] keskondisco schreefZaterdagmorgen nog es geweest. Tot ong. 14u heeft het feesje daar geduurd :cool: Vince jammer genoeg niet aanwezig ma Dennis heeft het beste van zichzelf gegeven alsook JP !!! De keet zat goed vol en de sfeer was ideaal...bij 't buitenkomen scheen de zon lekker zacht op ons velleke en we gingen huiswaarts mee nen BIG voldane smile 😃 vince is nog aan't recuppereren van een operatie.
[verwijderd] Ocheere, is 't juust? :? Wa mankeerde der aan? Wenst em allesinds een goei herstel moest ge hem ondertss nog horen of zien!
[verwijderd] kga het aan hem laten voor het allemaal te vertellen. was naart schijnt serieuze operatie. maar is nu al tijdje thuis hoor.
dj_neo We zouden eens naar Kings willen wij maar wat voor muziek is dat daar nu? Dienen groove en van die shit of progressive enzo?
dj_neo Als het afterclub muziek is het goed! Beetje zoals creamm, want we normaal gaan we naar daar! We springen in februari wel keer binnen
69jonesy69 ja was er idd wel geen normaal kotjen, nuchter was da daar eel moeilijk mr eum medicamentjen en ge zij vertrokke vr ganse avond en voelt u zo eenzaagm nemeer :d mja vangersmusic aja
MIE dj_neo schreef69jonesy69 schreefmja vangersmusic aja Kan er iemand dit ontcijferen? :? allé allé dat is toch ni moeilijk :-D vangers muziek, geflipte, gestoorde, flash muziek gebruiken julie dat woordje ni? ne vanger? :lol: Ik zou nog wa gaan studeren as'k van u was Neo :dwarf:
dj_neo Nen vanger, nooit van gehoord :-o En ik ga uw goede raad opvolgen, MIE, want tis nodig want maandag moek 700 blz. examen doen, das toch ni meer normaal,ze :?
Den_Backer dj_neo schreefNen vanger, nooit van gehoord :-o Langs onze kanten (rond het Aalsterse dus) zeggen ze dat zo op zijn dialect... Of ook wel 'nen faler' ... Elke streek heeft er wel zijn benaming voor denk ik! ;-)
After een faler haha :lol: dat zal toch wel specifiek in een buurt zijn dat nog nooooit van gehoord :lol: