BOUNCER-2 Lagoas schreefBOUNCER schreefKenton en Walder en mijn buddy Psytox in de foyer. Op de opening ben ik present. psytox wordt resident in nieuwe cherrymoon ?? norman bates hé ??? Jepjep heeft mij dit zelf verteld. Opening ik denk dat hij zei 9 september kan dit.
BOUNCER-2 Lagoas schreefzou oud ( :lol: ) en toch nog een residency in CM in de wacht slepen cool 8) Bates is wel een kei van een DJ, techniek dat die kerel heeft :shock: :shock:
Sunreezer DJ Ghost wordt dus opnieuw resident te Lokeren, samen met Manu Kenton en Max Walder. Volgens mij gaan Complex, The Oh en Lagoa dit serieus voelen!
cherryman Trab schreefweer een jumpkot erbij? bwa jump zal het wel ni zijn tzal meer wa lagoa stijl zijn denkik (hard)techno zolang ghost maar zen niveau van setjes van vroeger draait en de rest ni te veel schranz boven haalt komt da wel goed denkik :!:
cloud zou ghost dan nog verder gaan met h2o? ik vind het in ieder geval geen slecht nieuws...misschien da ik daar ooit nog eens ga piepen alhoewel het nie 100% mijn ding is en dan zou project 1 keer in de maand da afhuren of zo?
cloud denk het nie puree :lol: geen 1 procent van het volk daar da ooit van de kolos ga gehoord hebben
cherryman ProgressNation schreef1 ding begrijp ik niet: MD in zaal 2 wa vuur stijl is da mssch? em da nog nooit van gehoord daarmee 🙂
BOUNCER-2 cloud schreefzou ghost dan nog verder gaan met h2o? ik vind het in ieder geval geen slecht nieuws...misschien da ik daar ooit nog eens ga piepen alhoewel het nie 100% mijn ding is en dan zou project 1 keer in de maand da afhuren of zo? awel dat zal ik es vragen se... :!: MD is da nie new Cirao?
BOUNCER-2 Josse schreefcloud schreefzou ghost dan nog verder gaan met h2o? Idd, en Manu Kenton met Escape? De manu en den ghost draaien beiden op vrijdag in respectievelijk escape en h2o en ja de escape gaat de mnml toer op zaterdag, ik heb net met kevin gebeld en die zegt wel dat het moeilijk is maar hij gelooft erin.
cherryman geliever in het ander topic verder te posten (aangezien koloso niets met cherry moon te maken heeft,buiten de locatie) https://www.legendaryclubs.com/d/2437-koloso