bouq After schreefthe mushroom, dat is het onderwerp :oops: Onderwerp: Re-opening The Mushroom 21/03/2008 :roll:
back_to_the_90s After schreefhmm, raar ๐ hier staat bovenaan onderwerp the mushroom :mrgreen: onderwerp van haare post hรฉ afterken :roll: het is weer is weekend zenne,nu al aan den drank maat :mrgreen:
After amaaaai, wil je geloven dat ik dat niet wist? in al die tijd dat ik hier zit :? dat je een onderwerp kon ingeven per post :oops: damn, en dat nuchter sorry guys ๐ we leren bij :mrgreen:
cindy After schreefamaaaai, wil je geloven dat ik dat niet wist? in al die tijd dat ik hier zit :? dat je een onderwerp kon ingeven per post :oops: damn, en dat nuchter sorry guys ๐ we leren bij :mrgreen: Ja ma denk dat da iet nieuw is ze, heb da vroeger ook nooit gezien. Dus gene paniek :mrgreen:
Nostalgie90 Ik dacht dat de Mushroom het gehaald heeft en uiteindelijk in den "Dag Allemaal" staat, althans de foto en wat roddels ... over boer Charel :mrgreen:
dj_dave da gaat ni over mushroom ma over eigenaars vant gebouw he mensen er staan natuurlijk wel paar negatieven dingen over mush ma ja ๐