cherryman BOUNCER schreefEn weet er iemand al iets meer, ben wel curieus. Als Ghost dat zou deon zit het er binnen de korste keren weer stampvol. mssch volgende week maandag ergens :wink: ghost ou mij verbazen moest em het doen, het bord dat er vanvoor hing 'over te nemen' is alleszins al weg van dinsdag dus wrsch binnekort wel iets horen zeker :!:
BOUNCER-2 cherryman schreefBOUNCER schreefEn weet er iemand al iets meer, ben wel curieus. Als Ghost dat zou deon zit het er binnen de korste keren weer stampvol. mssch volgende week maandag ergens :wink: ghost ou mij verbazen moest em het doen, het bord dat er vanvoor hing 'over te nemen' is alleszins al weg van dinsdag dus wrsch binnekort wel iets horen zeker :!: Shit kerel als da waar zou zijn ik had gehoord van een hele hoge overnameprijs.
cherryman BOUNCER schreefcherryman schreefBOUNCER schreefEn weet er iemand al iets meer, ben wel curieus. Als Ghost dat zou deon zit het er binnen de korste keren weer stampvol. mssch volgende week maandag ergens :wink: ghost ou mij verbazen moest em het doen, het bord dat er vanvoor hing 'over te nemen' is alleszins al weg van dinsdag dus wrsch binnekort wel iets horen zeker :!: Shit kerel als da waar zou zijn ik had gehoord van een hele hoge overnameprijs. tkan natuurlijk ook altijd zijn dat er geen aantrekkelijk genoeg bod uit de lucht komt voor R. en da em mssch nieuwe ideeën heeft, maar khoop alleszins dant nen discotheek blijft :!:
BOUNCER-2 cherryman schreefBOUNCER schreefcherryman schreef mssch volgende week maandag ergens :wink: ghost ou mij verbazen moest em het doen, het bord dat er vanvoor hing 'over te nemen' is alleszins al weg van dinsdag dus wrsch binnekort wel iets horen zeker :!: Shit kerel als da waar zou zijn ik had gehoord van een hele hoge overnameprijs. tkan natuurlijk ook altijd zijn dat er geen aantrekkelijk genoeg bod uit de lucht komt voor R. en da em mssch nieuwe ideeën heeft, maar khoop alleszins dant nen discotheek blijft :!: Wat dacht je van ne Bowling, just kidding...
BOUNCER-2 wagonss schreefBOUNCER schreef Wat dacht je van ne Bowling, just kidding... 🙁 Only laughing wagon
wagonss BOUNCER schreefwagonss schreefBOUNCER schreef Wat dacht je van ne Bowling, just kidding... 🙁 Only laughing wagon :oops: i prefer :mrgreen:
[verwijderd] We kunnen messchien allemaal es kijken in ons spaarpotje 8) Als er iet nieuws komt hopelijk geen jumpkot, want daar zijn er al genoeg van
cherryman kheb uit goede bron opgevangen dat de mensen van projekt er iets in zouden doen ergens in september opening is wel in verhuur goe te verstaan, Rudy heeft dus ni verkocht :!: :wink:
cloud awel...project zie ik wel zitten om de cherry weer te laten beuken :twisted: en hopelijk boeken ze wa goe techno namen like the good old days
BOUNCER-2 wagonss schreefcherryman schreef in september opening :shock: Cheery dude said that perhaps the guys from project will organise something in the cherry.
[verwijderd] cloud schreefdus da van ghost is pure nonsens... Godja, roddels moeten er zijn, zo is forum nog wat meer in actie das net zoals ze zeggen : den extreme gaat weer open :?
Trab Club 11 schreefcloud schreefdus da van ghost is pure nonsens... Godja, roddels moeten er zijn, zo is forum nog wat meer in actie das net zoals ze zeggen : den extreme gaat weer open :? gaat extreme weer open ofwa?? :lol: :lol:
[verwijderd] trab schreefClub 11 schreefcloud schreefdus da van ghost is pure nonsens... Godja, roddels moeten er zijn, zo is forum nog wat meer in actie das net zoals ze zeggen : den extreme gaat weer open :? gaat extreme weer open ofwa?? :lol: :lol: aja :twisted: Lekker echt lekker :shock: