[verwijderd] Kent iemand deze afterclub nog heeft niet lang bestaan een paar maanden denk ik,was in antwerpen in een oude boeda kapel.. ben daar vroeger enele keren geweest daar zat altijd maar 20 of 30 man,maar de musiek was daar beestig tofke draaide daar zondag was gewoon maft.
elkewelke renegate-master schreefKent iemand deze afterclub nog heeft niet lang bestaan een paar maanden denk ik,was in antwerpen in een oude boeda kapel.. ben daar vroeger enele keren geweest daar zat altijd maar 20 of 30 man,maar de musiek was daar beestig tofke draaide daar zondag was gewoon maft. nooit geweest maar stonden vermeld op flyers van extreme een soort van samenwerking blijkbaar
[verwijderd] Bij deze D'OHM After Hours Londenstraat 52 Antwerpen Open : sundays from 07.00 am mondays from 08.00 Dj's : Tofke, Frank Zolex, Dimitri
cloud veel gezien op flyers,het was de periode juist achter het vertrek van tofke en struyf uit de carat...raar da het nie meer volk trok,als ik moet kiezen tussen tofke/struyf of wout/philip...
[verwijderd] cloud schreefveel gezien op flyers,het was de periode juist achter het vertrek van tofke en struyf uit de carat...raar da het nie meer volk trok,als ik moet kiezen tussen tofke/struyf of wout/philip... Ik vond het ook raar dat daar ni meer volk zat muziek was nogtans super. en de locatie was nog beter. Maar er werd ook wel niet veel reclame voor gemaakt,alleen in extreme denk ik.
[verwijderd] ben daar een paar keer geweest dat wes daar wel een speciale bedoening.met allemaal tapijten tegen de muur en wa zetels da ze precies bij iemand thuis gaan halen zijn. er was ni veel volk da weet ik nog.