b-fficient Hallo iedereen, blijkbaar werkt de link niet bij iedereen even goed dus probeer via hier en laat ff iets weten of het nu wel gaat. Succes, grtjs B-fficient
[verwijderd] cloud schreefnjet :cry: ik ben er gisteren wel op geraakt maar site werkte nie goed...jammer da ligt louter aan msn, want msn messenger werkt ook met momenten niet naar behoren ...
[verwijderd] cloud schreefnu wel! criminele foto's :shock: Aha, ge weet het toch :twisted: , da gaat wat geven die reunie :shock:
cloud volledig old style :lol: da vind ik zo de max aan de foto's van vroeger en het rare is da we da binnen 10 jaar terug gaan zeggen 😃
funkadelic_groovestar Supervette link,die oude foto's en artikels blijve fijn om nog eens terug te lezen. Groetjes 😛
[verwijderd] funkadelic groovestar schreefSupervette link,die oude foto's en artikels blijve fijn om nog eens terug te lezen. Groetjes 😛 aha ge weet het toch 😛
easy_e Heeft er iemand het krantenartikel van de eerste razzia nog? Bovenaan stond in't groot HOPPEND ALS KANGEROES KWAMMEN ZE NAAR BUITEN!
BOUNCER-2 cloud schreefvolledig old style :lol: da vind ik zo de max aan de foto's van vroeger en het rare is da we da binnen 10 jaar terug gaan zeggen 😃 Same here...
ProgressNation bij mij werkt het perfect. super om dit te zien, 1992 was nog ietske voor mijn uitgaanstijd maar we hoorden wel de wilde verhalen en tapes op school van de ouderen. Indrukwekkend!
Purbah Als bijna 40er mag ik zeggen dat ik in de meeste van de hier besproken clubs heb rondgelopen. Barocci was een van de betere en mijn wekelijks toevluchtsoord toen de Bocca voor't eerst werd gesloten. Loeiharde muziek en fluitende oren tot ver in de werkweek :p.
Silenus74 Idem dito (behalve paar jaartjes jonger) Stonden altijd boven (onder de plastieken druiven) Was daar altijd stomend
b-fficient ProgressNation schreefbij mij werkt het perfect. super om dit te zien, 1992 was nog ietske voor mijn uitgaanstijd maar we hoorden wel de wilde verhalen en tapes op school van de ouderen. Indrukwekkend! de Nieuwe foto's al gezien? Nu Onlineµ gtjs Bart
b-fficient Purbah schreefAls bijna 40er mag ik zeggen dat ik in de meeste van de hier besproken clubs heb rondgelopen. Barocci was een van de betere en mijn wekelijks toevluchtsoord toen de Bocca voor't eerst werd gesloten. Loeiharde muziek en fluitende oren tot ver in de werkweek :p. Nieuwe Barocci foto's nu online ff doorklikken grtzz Bart