Matthias pffffffffff, tzijn er zoveel!!!! En eerlijk gezegd, van de zwaarste nummers ken ik de namen toch niet...
[verwijderd] Ik denk dat al die nummers ook weer typisch waren voor la rocca. Er was behoorlijk veel cross over indertijd... twas gewoon een goede periode.
cloud ik weet nog da kevin er bij de sluiting eens the orb opgelegd had met a ever growing pulsating brain that grows... ongelooflijk moment ๐
djaxxie MIE!! schreefcloud schreefbreak4love reach for the stars dat zijn voor mij dan weer carat memories! ๐ srr Mie maar dit is vo mij toch ook eerder Balmo - kevin schijf ze :lol: Aly us - Follow Me 8) <-- รฉรฉn van de beste ooit voor mij ๐
[verwijderd] djaxxie schreefMIE!! schreefcloud schreefbreak4love reach for the stars dat zijn voor mij dan weer carat memories! ๐ srr Mie maar dit is vo mij toch ook eerder Balmo - kevin schijf ze :lol: Aly us - Follow Me 8) <-- รฉรฉn van de beste ooit voor mij ๐ vet !!!! :shock:
djaxxie Club 11 schreefdjaxxie schreefMIE!! schreef dat zijn voor mij dan weer carat memories! ๐ srr Mie maar dit is vo mij toch ook eerder Balmo - kevin schijf ze :lol: Aly us - Follow Me 8) <-- รฉรฉn van de beste ooit voor mij ๐ vet !!!! :shock: hehe thx ๐
BOUNCER-2 Energy Flow Eternal kevin draait het nog elke keer, zo'n kippevelplaat. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Voor mij belichaamt die plaat de ganse sfeer van de vroegere balmoral... ๐
cloud jam&spoon-odussee to anyoona gevolgd door plannetary assault system-booster da eringesmeten word in de break wie anders dan kevin jee :wink:
BOUNCER-2 cloud schreefjam&spoon-odussee to anyoona gevolgd door plannetary assault system-booster da eringesmeten word in de break wie anders dan kevin jee :wink: Luke Slater is da?
cherryman BOUNCER schreefEnergy Flow Eternal kevin draait het nog elke keer, zo'n kippevelplaat. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: da was een plaatje waar de ou nog ies goei op kost smijten zie 8)