Is Baccardi's nu al verkocht?
Mijn interesse voor dat pand blijft want ik had enige tijd geleden via familie (een van je oudere broers Paul?) heel wat fotos getrokken en een heel project opgebouwd. Bedoeling was toen om er zelf in te gaan wonen en werken. Café gedeelte om te bouwen (of toch deels aan te passen) naar een cremerie, en de zalen als feestzaal te verhuren.
Ben er ooit zelf nog uit geweest. Glenn (Radikal G, deel 2 van Dirty Jackers) was volgens mij de beste dj van't land en speelde techno zoals ik het heel goed kon apprecieren. Wanneer Filip dan begon te draaien gingen wij naar de Level in Illusion (daar was Filip dan zeker niet -lol-)
Als jullie willen, dan zet ik ook mijn fotos wel eens online hier.
Project is toen niet doorgegaan omdat ik nipt niet aan mijn budget kwam, (bank eiste nog een extra 28.000 euro bovenop het bestaande bedrag) en omdat er een zekere rare uit Leuven zpgenaamd het ging waarmaken. Gevolg was dat hij zeker niet rond kwam, maar diene had al wel de milieuvergunning aangevraagd.
Maar als je't mij vraagt, heeft Baccardi's op een bepaalde moment een veel te commerciele weg ingeslagen en zichzelf doodgeconcurreerd.
Er zijn te weinig techno-zaken in dat deel van't land.