baccardisboy yo hier zijn ze dan de foto's hoe baccardi's er nu uit zie :wink: :wink: :wink: maar ik heb er nog en flyers heb ik ook :wink: :wink: :wink: hier zijn er nog foto's en er komen er nog maar toen da open was :wink: :wink: :wink: :wink: enjoy het :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:en voor iedereen een pretige feestdagen :wink: :wink: :wink:
baccardisboy WOW, ziet mijn oogje daar een "echte" fles magnum Champagne staan??[/quote] dat is een hele grote fles maar van plastic :wink: :wink:
[verwijderd] baccardisboy schreefkan iamand mij helpen voor wepspace want ik heb er nog foto's :lol: :lol: :lol: :lol: Geef ze aan Josjie...die heeft wel space genoeg voor foto's zeker :wink:
[verwijderd] baccardisboy schreefkeskondisco schreef:shock: WOW, ziet mijn oogje daar een "echte" fles magnum Champagne staan?? dat is een hele grote fles maar van plastic :wink: :wink: Dju :lol:
[verwijderd] wat gaat er nu in feite gebeuren met baccardi's? ๐ is er echt geen hoop dat het terug zou kunnen opengaan? :cry: zijn ze binnen precies toch iets aant doen hรฉ baccie want er ligt precies een wipzaag? :shock: [/b]
baccardisboy philip gang schreefwat gaat er nu in feite gebeuren met baccardi's? ๐ is er echt geen hoop dat het terug zou kunnen opengaan? :cry: zijn ze binnen precies toch iets aant doen hรฉ baccie want er ligt precies een wipzaag? :shock: [/b] baccardis gaat nooit meer open het wordt af gebroken en wat ge daar allemaal binnen ziet staan is van ons andere discotheek scala in lummen maar er komen nog foto's van baccardis toen da open was :wink: :wink:
back_to_the_90s philip gang schreef zijn ze binnen precies toch iets aant doen hรฉ baccie want er ligt precies een wipzaag? :shock: [/b] ze zeggen hoop doet leven,ma denk toch dat ge da op uwen buik moogt schrijven . den boel aant opkuisen voor ze der iets anders van maken waarschijnlijk btw merci e baccie
[verwijderd] komen zeker appartementen of zo? word er niks weggedaan van binnen of zo? ben wel geintresseerd!!! geld is geen probleem ๐
Swetti Dju, ben ik de enige die de foto's soms wa donker vind? Mercikes hรฉ Baccie voor de foto's, sommige details van toen zijn nu weer opgefrist... Misschien bij een volgende reeks iemand nodig die daar een grote lamp vasthoudt? :wink:
MIE philip gang schreefkomen zeker appartementen of zo? word er niks weggedaan van binnen of zo? ben wel geintresseerd!!! geld is geen probleem ๐ komaan baccie den inboedel verpatsten 't is de moment ! ๐
baccardisboy philip gang schreefkomen zeker appartementen of zo? word er niks weggedaan van binnen of zo? ben wel geintresseerd!!! geld is geen probleem ๐ ik heb een paar kaderkes en een paar maskers mee gepakt en ook flyers maar ik weet niet hoeveel ik moet gaan vragen voor die maskers die tegen de muur geschoeft zijn :wink: :wink:
baccardisboy MIE!! schreefHey Baccie voor ze de keet slopen gade diene neon toch van't dak halen zeker?? ik ga eens vragen aan mijn pa voor die neon want er is een jonge die die wilt kopen van het forum :wink: