[verwijderd] wooywood schreefHier nog wat gevonden merci, leuk om nog eens cherry in actie te zien :lol:
wagonss Club 11 schreefwooywood schreefHier nog wat gevonden merci, leuk om nog eens cherry in actie te zien :lol: videoz 2-3 & 2-4 wagonss in the place :mrgreen:
Nostalgie90 Gdver ik wist niet meer dat het daar zo donker was :lol: Sinds de periode tijdens en na de hardcore ben ik er niet meer geweest, de lichthemel was toen precies ook wel serieus aangepakt!
oldschoolCM Club 11 schreefwooywood schreefHier nog wat gevonden merci, leuk om nog eens cherry in actie te zien :lol: movie 01-1 weet iemand de titel, kan er langs geen kanten meer opkomen!!
[verwijderd] Zaterdag naar replay geweest, het was toch raar om zo cherry te zien staan, geen beweging, nikske :cry:
wagonss Club 11 schreefZaterdag naar replay geweest, het was toch raar om zo cherry te zien staan, geen beweging, nikske :cry: :cry:
cherryman cloud schreefjaren aan een stuk was het nu vanavond easter retro in cherry... idd :cry: moet zegge sinds da da spel toe is vin ek ier ni echt meer menne draai int uitgaansleven ( allé ja gulle begrijpt wel wak bedoel aja :wink: )
Matthias cloud schreefjaren aan een stuk was het nu vanavond easter retro in cherry... Idd!! Maar voor mij waren DE retroavonden nog altijd Halloween (geweest in 2000, 2002, 2003, 2004 en 2005) en gelukkig gaan we dit nog ns mogen overdoen!!! 😃
cherryman cloud schreefhoe oud zijt ge?da komt wel nog...na atv en axiome had ik da ook ben nog ma 21 🙂
cherryman cloud schreefjaren aan een stuk was het nu vanavond easter retro in cherry... heb uit goeie bron vernomen dat het op die avond ook eens reunion zou zijn dus 2 keer per jaar :!: :twisted:
cloud zou rudy pince nu toch zijn cherry moon verkocht hebben? of is het gewoon het concept da er door gaat?hij ging toch gaan bezinnen in de states en met iets volledig nieuw op de proppen komen?