[verwijderd] back to the 90's schreef se kesko zerre da nu al teweten gekomen of hebt ge de moed opgegeven? π Denk da ik de tape es ga rippen en online zwieren binnenkort. Mss iet gemakkelijker om te beoordelen :roll:
BOUNCER-2 Lagoas schreefrichie heeft vroeger alles behalve minimal zitten draaien die kon stevig techno sets afleveren nu ja het blijft richie en ni ritchie then again will we ever know :!: :!: Will we ever know, goeienorgel als hij daar niet gedraaid heeft dan heeft hij daar niet gedraaid.
[verwijderd] Hehe...lang geleden dat ik nog es op LC deftig knn bijlezen heb. Ondertss weet ik het dus al. GEEN HAWTIN...Γ©ne Richie die ook nog in Outline gedraaid heeft π
BOUNCER-2 keskondisco schreefHehe...lang geleden dat ik nog es op LC deftig knn bijlezen heb. Ondertss weet ik het dus al. GEEN HAWTIN...Γ©ne Richie die ook nog in Outline gedraaid heeft π Ik vind dat het forum weer heropleeft.
MIE BOUNCER schreefkeskondisco schreefHehe...lang geleden dat ik nog es op LC deftig knn bijlezen heb. Ondertss weet ik het dus al. GEEN HAWTIN...Γ©ne Richie die ook nog in Outline gedraaid heeft π Ik vind dat het forum weer heropleeft. zo is dat π
[verwijderd] π Ja mensen, nieuw werk waar 't begin of 't einde nie van zag :? Maar 'begin ingewerkt te raken dus de intensieve opleiding valt al weg π
funkadelic_groovestar funkadelic groovestar schreefik weet dat er rond 2001 ene Ritchie in Outline draaide misschien is dat wel dezelfde Dat had ik u ook al verteld he Keskondisco van Richie ma toen geloofde ze mij hier blijkbaar niet :cry: π