Man, man, man!!!! Gisteren opstap geweest en een kameraad (musiclover-clubber-dj anno "the good old days") nog eens tegengekomen. Heb indertijd eens wat oude schijven van hem gekocht.
Natuurlijk weer terug aan de praat geraakt over muziek en over vroeger, en Kevin als gespreksonderwerp kon niet uitblijven he 🙂
Awel se, ik geef dat toe, ik ben jaloers op veel mensen die al die goeie tijden fatsoenlijk hebben meegemaakt, en al die vette clubs hebben bezocht, ma als mijn kameraad begint te vertellen... Dan draait mijn maag rond!!!
Met Kevin samen achter de Dj-booth, samen draaien, cassettes à volonté... Kevin heeft 'm zelfs wa platen gefixed... De stoten dat Kevin uithaalde als hij aan't draaien was 8) Terwijl hij dat allemaal heeft meegemaakt "in the flesh" moet ik me tevreden stellen met de eventuele fantasiën :cry:
Als ik nog eens naar die kerel zijn thuis ga, neem ik mijn laptop mee en een bandrecorder, mijn laptop om zijn hele kast van Kevin zijn tapes te rippen en een bandrecorder om al die verhalen op te nemen zodat ik ze hier eens kan posten 😃
Ps: en met Frank Struyf juist van 'tzelfde, die kende hij persoonlijk nog beter...