Club 11 Aka CluBBie cloud schreeflaat ons hopen he 😛 ben er van overtuigd, laten we dan een kleine lc bijeenkomst doen :twisted:
digger The viper club Atmosfeeric saturdays @ viper club Saturday 28th 06 Dj-kevin jee Dj-jp-kings viper club Free intrance Atmofeeric saturdays and sundays !!!!!!!!!!!!!!!!!!Mornings!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Club 11 Aka CluBBie cloud schreefwanneer komt kevin zijn site online?iemand een idee? als hij af is :wink:
Club 11 Aka CluBBie cloud schreefok ja :oops: ben gewoon te ongeduldig ken dat gevoel, wacht ook gespannen af :twisted:
cloud eerstkomende weken ga ik hem zeker gaan bezoeken in viper... ik heb er goeie moed in voor viper na zijn gesprekje zondag in 't sportpaleis :wink:
Club 11 Aka CluBBie Troost u cloud, het is er bij mij ook nog niet van gekomen, maar via maten heb ik gehoord dat het crimineel was :twisted: Maja da wist ik al lang jp & kevin = super combinatie
puree cloud schreefik heb er goeie moed in voor viper na zijn gesprekje zondag in 't sportpaleis :wink: was jij daar cloud ? en heb je tegen kev gebabbeld ? Tell me more, tell me more
cloud ja,na nog geen half uur zijn we hem tegen het lijf gelopen nie zo lang gebabbeld want zijn gsm ging om met iemand af te spreken maar hij ziet het vree zitten in de viper :wink:
cloud draait kevin nu nog in viper?zal hem eens ne mail sturen want ik zie hem er nie meer tussen staan
Nostalgie90 Terug in den Illusion gelijk vroeger en alles komt goed! Al die superstars buiten en wat meer gevoel door de speakers!