k'Moet zeggen dat de inrichting vrij sober was tot en met 97, enkel een wit flowermooneke, wat zilveren pars, blacklights alomtrent ...
Enkele foute schilderijtjes hingen aan de muur met zone fluo verf die in den blacklight nog fouter overkwamen!
De zeteltjes waren een welgekomen rustplaats vor vele uitgeputten en er viel dan regelmatig ook iemand af, het cliënteel was zeer vriendelijk en de sfeer was aangenaam...
In het midden van de dansvloer stond een paal met daarrond zo van die alu lichtbrug palen waar er regelmatig iemand rond hing of aan hing...
De muziek was gevarieerd waarvan Tofke mijn voorkeur geniet, achteraf toen er meer muziek van een bepaalde discotheek werd gedraaid was het iets minder maar je t'kan door de programmatie van de dj's geweest zijn...
In 97 zijn er dan scannerke's bijgekomen, toen trok de Carat goed zijn volk en was het deurbeleid toch wat strenger ivm fouilleren dan voorheen.
Er stonden een stuk of 4 van die grote baskassen maar ik heb ze zelden alle vier horen spelen, misschien switchden zie per paar om ze niet te overbelasten!
Het grelligste vond ik zo'n gek wijf dat hare rok omhoog trok end ie allemaal gaten in haar nylon's had!