aiko1602 Iemand der ooit naartoe geweesd???? Was in oosteeklo en voor zover ik weet wast op zondag namiddag te doen.Veel volk dat van Bocca kwam om hier nog een beetjen verder te feesten. Is later een fitness centrum geworden
[verwijderd] GVD, ja...daar heb ik toch ook al veel over gehoord ze! De mannen van Heusden en Destelbergen gingen daar veel naartoe. Ik ga es informeren naar verhaaltjes bij de oude garde 😃
daajrex hoorde altijd bij Nonkel Frans over New Dallas en KBrio en zo, dat die op zondagnamiddag open waren. Dacht , wat een rare boel, op zondag opnieuw uitgaan . Wist ik veel op die leeftijd (14 of zo) ;-)
[verwijderd] Als ik me niet vergis, heeft Mario daar nog gedraaid, maar ben dat niet 100 procent zeker van, das nu een restaurant ofzo geworden, als er er es passeer pak ik mijn camera mee 🙂
BOUNCER-2 cloud schreefwaar da? Da kot dat nu 5-café noemt da was vroeger Dallas, als ge de brug passeert direct aan nuw linkerkant.
BOUNCER-2 cloud schreefwaar de king ook was dan? Jep da was daar een louch kot met maffieuze figuren, geen lachboel daar.
cloud zijde gij daar nog geweest in de king bouncer?hoe lang is da open geweest en wa stijl?dj?veel hoorde je daar nie van toch?
element Aah den new dallas ja dat was nog eens een kot om de zondag naar toe te gaan als ik 16 jaar was ging ik er elke zondag naar.heb nog de belichting gedaan ginder.man wat een tijd was da.De new dallas is eerst nog een fitneszaak geweest van de dj die er toen draaide dj parris.En nu is het een bloemenzaak geworden. 😉
aiko1602 Eens de moeite gedaan om een stejen te posten. Deel 01 [hide][/hide] Deel 02 [hide][/hide] P.S. Laat een berichtje na het kost niks ook als je geluisterd hebt grtzz
Snickerke Dan toch enkelen die ginder wat tijd verpeeld hebben.... en zoals hierboven al iemand zij...redelijk veel volk van Lokeren dat daar kwam...