[verwijderd] De agenda al gezien, wat een namen :twisted: Cj Bolland, Raoul, Stanny Franssen, Dr Lektroluv, Scott Ferguson , Marvin Belton ,Red D .... vette feestjes op komst, amai
[verwijderd] Er is geen 10days off de 19de avond, dus wees welgekomen 😃 WOENSAG 19 JULI - DECADANCE / GHENT
Den_Backer JJ schreefvrijdag was 't weer "Back to back" met T-Quest en Van Biesen maar door het verdomde feit dat ik op mijn werk niet meer op dit forum kan, kon ik niets laten weten En ja, het was weer ongelooflijk goed van muziek!! Ze hebben van 1u tot half 10 gedraaid en van een ur of 5 tot het einde was 't al ATV en Balmoral platen dat de klok sloeg... genieten...!!! Lol wistek nie, twas wel goeie sfeer & veel ambi! :lol: Kheb der nie opgelet ook wie er aan het draaien was... Kwas dr tss 05:30 - 08:15
mrnice_guy al héél veel dikke feestje meegemaakt in deca,zowel den donderdag als de zaterdag.vooral de feestjes mee raoul en jan van biesen zijn mij toch al het langste bijgebleven.das nu nog eens een clubke waar ik gene minuut stil sta,altij van diene lekkere shake muziek 😃 en ya'mo vin ik ook wel super zene.kortom ik ga der heel graag.der is niets commercieel aan,de inrichting is eenvoudig,geen lasers geen scan's ma toch ist wijs,da past zo bij die muziek en het volk is ok.veel schoon meiskes :wink:
Phonkalic Lagoas schreefdecadence behoort tot de betere afterclubs mannen 8) Volledig mee akkoord 😃 Supertent met alles op en aan om eens een stevig nachtje uit te zetten! Vorige week woensdag nog eens langsgeweest op aanraden van Quincy en moet zeggen dat het af was! 8) Ik wist niet dat er zoveel volk van het forum naar deca gaat, misschien eens ammel samen een stapje gaan zetten? 🙂
[verwijderd] Phonkalic schreefLagoas schreefdecadence behoort tot de betere afterclubs mannen 8) Volledig mee akkoord 😃 Supertent met alles op en aan om eens een stevig nachtje uit te zetten! Vorige week woensdag nog eens langsgeweest op aanraden van Quincy en moet zeggen dat het af was! 8) Ik wist niet dat er zoveel volk van het forum naar deca gaat, misschien eens ammel samen een stapje gaan zetten? 🙂 ah damn .. hebben we elkaar dan niet even gesproken? was desondanks de warmte idd een leuke avond 🙂
Phonkalic Ik dacht van niet... Allee ja, kbedoel maar kstond daar aan ergens aan de hoek van de toog naar de dj-booth toe.
mrnice_guy voor de liefhebbers:vrijdag komt buscemi naar deca en de zaterdag prinz(café d'anvers).denk da ik zeker eens ga binnenspringen,voor het een maand gesloten is!!wie nog??
Phonkalic mr.nice guy schreefvoor de liefhebbers:vrijdag komt buscemi naar deca en de zaterdag prinz(café d'anvers).denk da ik zeker eens ga binnenspringen,voor het een maand gesloten is!!wie nog?? Hmmmz, graag zenne ma morgen is't drinkavond in Brussel :p Buscemi zou ik nogthans graag eens aant werk horen.
[verwijderd] Ik ben zeker aanwezig zaterdag. Tip, check zeker Don Collins, uiterst vette en donkere techy sound dat die man heeft, we gaan er zeker nog van horen binnenkort !!
dj_neo Wat vinden jullie leuk aan decadance! Sorry maar de muziek trekt op geen reet en het is een groot drugskot, den Oh! is er niets mee vergeleken! En echte clubbers komen daar nu ook niet,ze! 😉
mrnice_guy ma jongen toch,wa wete hij van goeie muziek :roll: ga rap een beetje in den oh het veld gaan omploegen mee jullie spatische muziek :twisted: als ge de muziek van deca of deca zelf nie kunt apreciëren blijf hier dan gewoon weg :twisted: ik kom uwe zandbak topic toch ook nie bevuilen!!
Phonkalic U N K ? ? ? In Deca komt gewoon de crème van de crème van de dj's draaien man!! Aan uwe nick te zien zijde ook 'dj' awel dan zouje da toch al moeten weten?? :roll: Ma kversta u aan uw onderschrift te lezen :wink: :lol:
[verwijderd] Phonkalic schreefU N K ? ? ? Ma kversta u aan uw onderschrift te lezen :wink: :lol: Dacht ik ook juist te zeggen :lol:
Phonkalic quincy schreefIk ben zeker aanwezig zaterdag. Tip, check zeker Don Collins, uiterst vette en donkere techy sound dat die man heeft, we gaan er zeker nog van horen binnenkort !! Thx voor de tip! 8) "donkere, techy sound" --> das de max!! :wink:
mrnice_guy don collins heb ik nog nie echt van gehoord,ma kan zeker nie slecht zijn,zoals jij het omschrijft quincy 🙂 tkan zijn da ik zaterdag der ook ben,kzal u daar wel zien zeker quincy??eeeiiijj luvegroove kom ook e dees weekend.ge kunt iedere week potten drinken in brussel e,alcoollieker :lol:
Phonkalic hahaha 😃 tis wel waar, maar ni alle weken met da specifiek vrouwelijk gezelschap :wink: ma de zaterdag zouk wel eens willen afkomen.
[verwijderd] Is nog geen bekende dj hoor, had er ook nog nooit van gehoord maar heb al eens na hem in Decadance gedraaid en heb hem ook samen eens met Prinz horen draaien. Beide keren bijzonder onder de indruk van zijn sound. We drinken er samen enen, zal mijn Punk'ID t-shirt aantrekken, zal makkelijker zijn om mij te herkennen 😃
dj_neo mr.nice guy schreefma jongen toch,wa wete hij van goeie muziek :roll: ga rap een beetje in den oh het veld gaan omploegen mee jullie spatische muziek :twisted: als ge de muziek van deca of deca zelf nie kunt apreciëren blijf hier dan gewoon weg :twisted: ik kom uwe zandbak topic toch ook nie bevuilen!! Ik doelde op het druggebruik in den Oh! Niet dat ik daar naartoe ga! Maja, ben maar eenmaal geweest in deca en de muziek trop op nix! Mislukte beatmatch,povere scratch op van dienen dark tech! Pitch op liedjes veel te hoog etc. Dno ze, zal aan DJ gelegen hebben 😃