even revieuwke van mij:
toegekomen om 19u, eerst begonnen in de green room met onze toog klaar te maken. Hadden uurtje tijd, dus tijd genoeg om alles klaar te maken. Dan vanaf 20 u tot 5u30 deze morgen gewerkt!
Voor de mensen die mij misschien kunnen gezien hebben, ik stond in de green room aan de bar rechts, als je binnen kwam, ik stond op de hoek om drank aan te vullen voor de mensen die bestelden.
Nu, de muziek in de green room was hard, voor mij (meestal) onbekende nummers, maar wel leuk sfeertje. Paar bekendere platen gehoord (o.a. remis van samin - eater). Bij Rush en Remus uiteraard paar bekendere nummers, met o.a. nummers van Rush zelf.
Ook heb ik in de loop van de avond een remix gehoord van Prodigy - Smack my bitch up (tijdens set van Remus), ook Born Slippy - Underworld, Draxx - Amphetamine heb ik nog gehoord.
Ghost ook nummers van Rush gedraaid, ook Jones en Stephenson - First Rebirth.
Voor de rest, heel mooie belichting in de green room. De andere zalen heb ik niet gezien, geen zin meer om na de werkshift nog af te zakken naar de andere zalen.
Algemene bevindingen: veel (te veel) geflipt volk, veel buitenlanders (Spanjaarden, Fransen en Hollanders), heel druk, heel duur (als ik de prijzen gezien heb), feestje waar ik zelf geen frank (of euro) meer zou aan uitgeven. Enkel nog aanwezig zoals nu om te helpen achter de bar. Zijn met een leuke bende, en is dikke fun, en we amuseren ons op onze manier, maar voor de bar feesten op ILT, nee bedankt!
Volgend jaar wel al zeker van de partij, terug achter de bar!
NB als iemand de setjes van in de green room zou kunnen bezorgen (zonder het gelul van stubru ertussen, dus gewoon setjes in 1 stuk), zou ik wel heel tevreden zijn.