yep folks, heb het overleefd, maar was lastig zulle. :twisted: Ik kan eigenlijk heel kort zijn over muziek in de blue room de ganse avond: not my kind of style. Die minimal is goed voor efkens een uurke, maar daarna steekt het serieus tegen. Constant dat zelfde baske, da zelfde ritme, geen beetje rapper of trager, echt boring. De opener Dj Pierre vonk wel goed, maar van hem had ik niet anders verwacht. Den Richie (Hawtin) bracht er af en toe wel eens een beter plaatje in, maar heeft mij totaal niet kunnen overtuigen, en hetzelfde voor Adam Beyer. In het begin eens rondgelopen (mijn toogdienst begon pas om 22 uur) en T. Raumschmiere live gezien (efkes) want dat was precies een of andere hardrock band dat daar aant spelen was, barslecht. Christian Smith eventjes binnen gelopen, dat was nog goed, Daarna tijdje in de Swith Video Room gebleven bij T-Quest. Was zeer erg te pruimen, maar van T-Quest had ik ook niet anders verwacht. Anders heb ik natuurlijk niemand kunnen zien van de andere zalen, jammer want ik had graag Underworld nog eens terug gezien, en had ook graag naar de sets van Tiga en Miss Kittin geweest. Ik mag spreken van een geslaagd avondje, maar dan vooral te danken aan de ambiance die we gemaakt hebben onder de toogmedewerkers. Buiten een paar betere nummers heeft minimal mij niet kunnen overtuigen, integendeel.