ProgressNation Harry's Picture Film was van Frank De Wulf denk ik. Zijn onder die naam enkele compilaties uitgekomen (laatste waren denk ik de dj connections alsook deze new beat video en enkele videoclips).
wagonss ProgressNation schreef Harry's Picture Film was van Frank De Wulf denk ik. Zijn onder die naam enkele compilaties uitgekomen (laatste waren denk ik de dj connections alsook deze new beat video en enkele videoclips). :shock: :shock: :wink:
[verwijderd] waarschijnlijk verkrijgbaar binnenkort op dvd trouwens die newbeatvideo zal wel tegen een kleine vergoeding zijn normaal
wagonss wagonss schreefProgressNation schreefj'ai une cassette vidéo concernant New Beat, recorded @ Cherrymoon (1989). Je rigole pas :wink: Il y a qqs mois que j'ai fait une copie pour Josjie. Je ferais un scan > covers videotape ce soir. Share it :shock: :lol: :shock:
cherryman blijkt dus da cherry al besta sinds 1954 :shock: toen was de buitenkant nog met glas enzo en was de muziek voor oude mensen; met draaiorgels en van die dinges.... 8) den dierentuin was dus inderdaad ernaast, den outer dachtek dat dat noemde :wink:
cloud ik vind da eigenlijk wel grappig en fascinerend tegelijkertijd als je hoort wat er vroeger was van ons gekende donkere holen
cherryman cloud schreefgodver ,ik dacht da ze da nieuw gezet hadden zoals de lagoa... die glazen zen der nog steeds trouwens der zen alleen maar muren rondom gezet :!:
STABROEK_SUNDAY alvast een voorproefke==> en ja alle outsoons zijn van mij...lol foto van mijn casetteke van 1992...staat geript ...enkel niet hier... En Geloof het of niet ik heb een tapeke van een newbeat strike avond in cherry moon van 1989
cherryman STABROEK SUNDAY schreeffoto van mijn casetteke van 1992...staat geript ...enkel niet hier... En Geloof het of niet ik heb een tapeke van een newbeat strike avond in cherry moon van 1989 zou zeggen POSTEN :eek: (was da toen al cherry moon de naam?)
wagonss STABROEK SUNDAY schreefalvast een voorproefke==> en ja alle outsoons zijn van mij...lol foto van mijn casetteke van 1992...staat geript ...enkel niet hier... En Geloof het of niet ik heb een tapeke van een newbeat strike avond in cherry moon van 1989 :eek: