Marko heb ik leren kennen door ATV omdat ik slechts heel sporadisch naar LR ging. Ik heb hem echter echt leren appreciëren wanneer hij als guest geboekt stond tijdens de goeie jaren van La Bush, dus aan de zijde van George's (1996-1998).
Ik herinner mij da nog goed in La Bush : hij begon meestal rond 5u aan z'n setje en het was dus zijn taak om het volk klaar te stomen voor de fantastische trip richting twelve o'clock my ass onder leiding van George's. Awel mixkes die ik soms van den Marko gehoord heb en het enthousiasme dat er van af droop zorgen ervoor dat ik voor hem mij petje afdeed. Je hoorde / zag ook dat hij genoot van het soundsystem van LB en van de ruimte die er was ... Het publiek ging volledig mee ...
Mijn 'probleem' met Marko is echter dat je tijdens z'n residenties nooit echt weet of het wel weer zo goed wordt als de vorige keer ... Ik bedoel, soms lijkt het idd. of hij niet zo heel veel zin heeft om te draaien of soms creërt hij een up-tempo sfeerke, dat dan opeens wordt afgebroken door een plaat met trage bas ... K wil maar zeggen, de laatste jaren zitten zijn sets niet altijd meer zo goed samen als vroeger, waar je voelde dat de ene plaat niet zomaar na de andere werd gemixt ... Bon, ik weet dat hij z'n naam al gemaakt heeft en zich daardoor veel "freestyle" dingen kan permitteren ; voor het geld moet hij het allicht ook niet meer doen, maar ik denk dat z'n goa-uitspattingen een manier zijn voor hem om de job toch nog wat boeiend te houden .. Helaas voor het publiek denk ik is hij nu "invididualistischer" geworden (vooral in LR - zijnen thuis) ...
Tiens, klopt da dat em in Brussel woont, op een uitgestrekt landgoed in een kast van een huis ?