ProgressNation Naar het schijnt zijn er in Wallonië serieuze geruchten dat Vince (ex H2o, ex La Bush, ex At The Villa) binnenkort resident gaat worden in Cherrymoon. Nog iemand die dit gehoord heeft?
[verwijderd] cloud schreef:shock: tuning sounds samen met youri? ik hoop van nie Wablaf...tuning de Vince? Of draait Youri tuning sounds mss?
youri Zal hierop maar reageren want anders leiden roddels weer hun eigen leven. Ja Vince wordt mee resident op zaterdag net zoals Fred Baker. Deze twee heren gaan mij bijstaan op zaterdag. afwisselend weliswaar. Nee GEEN TUNING OP ZATERDAG laat dat duidelijk zijn daarvoor hebben we de vrijdag. Op zaterdag gewoon good old cherry style. Vanalles wat maar met een oog op kwaliteit. Deze twee hebben allebei hun naam al waargemaakt in de scene. En ik ben ervan overtuigd dat ze het goed gaan doen.
Aurelie youri schreef Ja Vince wordt mee resident op zaterdag net zoals Fred Baker . Goed nieuws voor Cherry Moon als je't mij vraagt :!: :o
cloud ah!!een pak van mijn hart da vince samen met youri de zaterdag doet met gene tuning... vince heeft idd al bewezen da hij talent heeft buiten het tuning gebeuren 😃
ProgressNation ik ben benieuwd, ik ga toch ne keer moeten afzakken binnenkort. Denk dat Fred Baker ook goed in het cherry-concept past 🙂
ads wow, fred backer en vince in cherry :shock: da zal vonken geven. Welkom opt forum trouwens youri :wink:
thepenetrator youri schreef Nee GEEN TUNING OP ZATERDAG laat dat duidelijk zijn daarvoor hebben we de vrijdag. niet slecht bedoeld,maar dien tuning mogen ze van mij de vrijdag ook weglaten :wink:
cloud allen naar de cherry!!ze hebben het daar nodig!!zo'n legende mag nie vergaan toch? ik ga de komende weken nog eens gaan maar van rond middernacht ipv 's morgens en kzie dan wel tot hoe lang :lol:
freggelx1 Laten we hopen dat ze samen Cherry Moon terug op de kaart zetten samen met onze zotte Youri want het zou zonde zijn om zo een icoon aan de kant te moeten zetten!!
back_to_the_90s al is goe gezien wie de nieuw residents zijn van de cherry :?: :?: 6 residents voor 2 dagen en bij mijn weten zijn er ma 2 goei :? youri en fred misschien die "binum" ook ma die ken ik ni,gijlle wel? en ben is benieuwd wie die mystery dj gaat zijn :shock:
back_to_the_90s aaaaaaaaa is da vince :!: :!: sinds wanneer noemt die zo :?: allee dan hebbe ze 3 goei dj's wat nog altijd geene vette is,ma da is mijn gedacht e. ja sinds dat de gouden tijd voorbij is volg ik die scene niet meer tot in de puntjes :?
MIE Der Hardstieler schreefbinum = dj vince en dieje draait echt wel NI slecht :lol: 8) ah da wist ik ni binum= dj vince, weeral iet bij geleerd sé 😃
cherryman back to the 90's schreef ja sinds dat de gouden tijd voorbij is volg ik die scene niet meer tot in de puntjes :? ja ik ook ni meer zu ma kom der lesten tij weer wa meer omdak der glaazkes afruim nou 🙂
back_to_the_90s aaaa gij werkt daar :?: :?: kunt ge mij dan is zeggen wa voor e volk daar nu zit :?: ik ben daar al zeker e jaar of 2 nimeer binne geweest ik weet dak mij de laatste keer redelijk oud voelde en zen er nog ma 26 :? :wink:
cherryman in eerste zaal redelijk wa jonger volk als vroeger en twintigers vant weekend em in 2de zaal gestaan en daar ist volk al eind 20 - begin van de 30 en daar was de muziek echt bomb 8) (allé von kik toch é 🙂 ) zal een van dees weken mssch wel ies setje kopen van de mike :wink: