Trab schreefantares schreefzie hier waarom wij gestopt zijn met het illusion forum 8)
Veel heeft het niet uitgemaakt he? Jullie 'probleem' heeft zich gewoon verplaatst naar hier .
Maar nu is het ons probleem niet meer :-) 8)
Ik heb gelukkig de mooie tijden nog meegemaakt toen iedereen ging feesten: volk of geen volk, we gingen elke week lekker weg.
Achteraf vonden we het de éne keer geweldig; de andere keer minder, maar dat was iets dat we voor onszelf uitmaakten.
Nu moet iedereen alles analyseren en wordt er niet meer of toch veel minder gefeest.
Ik geef het toe: ik ben een oude zak aan het worden, maar ik snap al dat gelul op een forum toch niet zo goed.
Ipv alles af te breken en onnozel te lullen zou iedereen beter constructief meewerken aan clubs, met voorstellen komen (dj's die men eens wil horen of concepten waar interesse voor is) maar da's jammer genoeg de laatste jaren enorm geminderd.
Met Illusion hebben we destijds een forum begonnen nav de sluiting. En de mensen hebben ons toen super hard gesteund - waarvoor nog steeds enorm veel dank -
maar de laatste maanden was het forum van illusion een plaats geworden waar "collega's" van andere clubs onder valse nicks de boel verziekten. Je ziet onmiddellijk wie de club een warm hart toedraagt en wie niet.
En dat was genoeg geweest voor ons: da's niet constructief maar gewoon belachelijk.
En idd, het gezever was ik al JAREN beu...