illusion ik was erbij als yves de ruyter en franky er begonnen te spelen nadat cherry moon voor 3 maanden zen deuren moest sluiten half ,eind oktober 93. Ze speelden er hardcore muziek toen op zaterdag. vrijdag was ook goed met veel thema partys (thunder,isteria,house party,rave explosian,frank struyf gaf er ook veel feestjes op vrijdag.Zondag was het soms open vanaf 18.OO uur met de dj van globe die toen ook een tijdje dicht was. In februari 94 is tofke en kevin er biginnen te draaien op zaterdag dat was ook wel de moeite, tofke draaide hard en kevin meer de zachte stijl ma toen was het smorgens vroeg het beste met de balmoral,globe muziek van toen. Het was daar ook 1 groot drugsfeest ik heb geweten dat ze meer dan 3O soorten pillen haden, dealers in overvloed op de 2 podiums. eva,amor,fischermans,blauw ankers, halve maantjes, 3x5,duifkes ze waren allen aanwezig. In 95 zijn ze eventjes slecht beziggeweest ik denk da tofke veel te veel dope nam zen muziekkeuze was niet zo goed meer.in die tijd heeft hij een ongeval gehad en was niet goed bezig.daarna is philip da op zaterdag beginnen te spelen met wout en de rest