crt ProgressNation schreefEr was toch al tijd 2de Memories cd voorzien? Komt daar nog iets van in huis? de tracks van Memories 2 - The best of the Alphabet series CD1: The Blackmaster - Time Never Stops Dave Kane - Zero Plus Brahama - Future Love Hands Burn - Good Shot Red Dreams - Sex In Space The Mackenzie ft Jessy - You Got To Get Up Extreme Trax - Final Fantasy (DJ Philip remix) Milk Inc. - Inside Of Me (DJ Philip, DJ Wout & DJ Jan remix) Avancada - Go ! Mario Piu aka DJ Arabesque - Serendipity Insider - Boots On The Run Funtastic - Inside Your Soul The Guacimo Project - The Sniper E.V.O. - The Sound Of The Drums CD2: Systematic Parts - Violins De La Nuit Sasha & Maria - Be As One The Mackenzie ft Jessy - Love Quadran ft. Tasha - Unlovable (M.I.K.E. Remix) Carlos - The Silmarilla Three Drives On A Vinyl - Greece 2000 Sunclub - Fiesta De Los Tamborileros CRW - I Feel Love Freejack - Elevation DJ Buzz - Situations Serious Danger - High Noon DJ Wout - Endless Road DJ Jan - Blaxo DJ Philip - Spring
djaxxie crt schreefProgressNation schreefEr was toch al tijd 2de Memories cd voorzien? Komt daar nog iets van in huis? de tracks van Memories 2 - The best of the Alphabet series CD1: The Blackmaster - Time Never Stops Dave Kane - Zero Plus Brahama - Future Love Hands Burn - Good Shot Red Dreams - Sex In Space The Mackenzie ft Jessy - You Got To Get Up Extreme Trax - Final Fantasy (DJ Philip remix) Milk Inc. - Inside Of Me (DJ Philip, DJ Wout & DJ Jan remix) Avancada - Go ! Mario Piu aka DJ Arabesque - Serendipity Insider - Boots On The Run Funtastic - Inside Your Soul The Guacimo Project - The Sniper E.V.O. - The Sound Of The Drums CD2: Systematic Parts - Violins De La Nuit Sasha & Maria - Be As One The Mackenzie ft Jessy - Love Quadran ft. Tasha - Unlovable (M.I.K.E. Remix) Carlos - The Silmarilla Three Drives On A Vinyl - Greece 2000 Sunclub - Fiesta De Los Tamborileros CRW - I Feel Love Freejack - Elevation DJ Buzz - Situations Serious Danger - High Noon DJ Wout - Endless Road DJ Jan - Blaxo DJ Philip - Spring possteeuuhhhhh :lol:
Nostalgie90 :eek: :safe: ... WTF staat daar ne Milc Inc op te doen? Staat zelfs een stukske speed garage op of wat 😃 Men vermijd precies wel de platen uit de Kevin periode ...
Dj Devyd ik vind de nummers veel te voor de hand liggend gekozen... voor mij persoonlijk staan er zelfs maar vier goei nummers op Blackmaster - Time never stops Freejack - Elevation en dan die 2 van Mackenzie (hebben nooit niks echt slecht gemaakt)
Trab nostalgie90 schreefMen vermijd precies wel de platen uit de Kevin periode ... De cd is dan ook samengesteld uit tracks van de alphabet-series. Dat is de serie na de kevin periode (dat waren de genummerde series) ;-)
dj_neo Zulke CD's heb ik er genoeg Zillion series, vorige Illu CD's, ... Vind maar tegenvallende tracklist, alhoewel het natuurlijk klassenummers zijn maja toch ma gaan halen zeker 🙂
M.U.C. Trab schreefnostalgie90 schreefMen vermijd precies wel de platen uit de Kevin periode ... De cd is dan ook samengesteld uit tracks van de alphabet-series. Dat is de serie na de kevin periode (dat waren de genummerde series) ;-) Triestig... tracks die allemaal al eens verschenen zijn op vorige compilaties nu nog eens heruitbrengen op een nieuwe cd. Nu mag het nog een memories cd zijn, precies of er bestaan maar 20 platen in illusion. my opinion!
Afruimer level Illusion™ schreefJa idd, de memories cd's laat de wensen over als ge al de early illu cd's hebt _ 1 voor 1 galette , nieuwe generatie mag ook van die muziek proeven vindek
poehaaaaa kheb nog nooit geweten dat een discotheek een cd uitbrengt die vol nummers staat die kunnen tippen aan de avondjes zelf..
Den Backer poehaaaaa schreefkheb nog nooit geweten dat een discotheek een cd uitbrengt die vol nummers staat die kunnen tippen aan de avondjes zelf.. Kheb hem nog nie beluisterd maar het is wel eigenaardig als ik de replies ervan lees... Slechte reclame voor memories dus :thumbsdown:
djaxxie Afruimer level schreefIllusion™ schreefJa idd, de memories cd's laat de wensen over als ge al de early illu cd's hebt _ 1 voor 1 galette , nieuwe generatie mag ook van die muziek proeven vindek hier heeft ie nu ook een punt natuurlijk :cool:
Christophe Efkes meedelen dat deze reeks samen wordt gesteld door de platenfirma zelf. (Mostiko) Wij (dj dj's en het huidige management) staan hier volledig buiten en zijn zeker geen vragende partij of voorstanders om deze cd's uit te brengen. Komt een beetje over alsof men de koe nog is een beetje wil uitmelken. Een cd van tranceclassix om het jaar of zo moet wel kunnen vind ik.
Illusion™ Afruimer level schreefIllusion™ schreefJa idd, de memories cd's laat de wensen over als ge al de early illu cd's hebt _ 1 voor 1 galette , nieuwe generatie mag ook van die muziek proeven vindek das een feit, maar toch spijtig 😉
Den Backer Mededeling: Free tickets van Memories december ook geldig in januari!! (Omdat praktisch iedereen ze bijna 1 a 2 weken te laat ontvangen heeft.) Bron: Illu forum
Den Backer Den Backer schreefMededeling: Free tickets van Memories december ook geldig in januari!! (Omdat praktisch iedereen ze bijna 1 a 2 weken te laat ontvangen heeft.) Bron: Illu forum dreamzone schreefwe zullen de tickets in de toekomst twee of drie maanden laten gelden voor alle veiligheid :thumbsup:
M.U.C. Ik heb hier vandaag een cassette van de Kurt teruggevonden, weet iemand waar hij verzeild is na zen vertrek in illusion ??
eldivino M.U.C. schreefIk heb hier vandaag een cassette van de Kurt teruggevonden, weet iemand waar hij verzeild is na zen vertrek in illusion ?? Heeft bij mijn weten wel een platenwinkel gehad, of ng miss en als ik me nie vergis in Lier of Mechelen ma voor de rest zou ik tnie kunnen zeggen.. grtz