Sirocco schreefNeem dan de nieuwe Culture Club cd. Of je nu die stijl leuk vind of niet. Daar zit toch een prachtige opbouw achter...
Dat wel, al is het hun al eens voorgedaan...
De combinatie van oude wave/new beat/house/whatever is SOMS te pruimen al is het voor de chemistry ervan, doet me denken waar je in 1 club meerdere house-stijlen door elkaar hoorde zoals begin jaren 90, de verfijning van deze heeft haar desondanks geen deugd gedaan.
Maar als je La Rocca vergelijkt met CC kan je evengoed de "onschatbare klassieker" (<==oldtimermagazine) vergelijken met "automagazine" die altijd wel iets nieuwe laten zien!
De achteruitgang van het aanbod van nieuwe muziek in de winkels/clubs die op veilig spelen heeft er geen deugd gedaan en dan recycleren we nog maar eens...
Ik kan evengoed de lokale dj laten komen en dan blue monday spelen met daar dominator achter en dan nog eens the sound of c scheef erin, misschien niet fijn in elkaar gedraaid maar ook gegarandeerd ambiance als je begrijpt wat ik bedoel, hetzelfde in mijn ogen als CC! :wink:
CC is een hype en voor zij die dit als origineel en kunst willen verheven zien is dat goed voor hun maar ik vind het persoonlijk wat lijkenpikkerij .... 8)