[verwijderd] deze ontbrak nog in het lystje katsu gelegen in heers (bij sint-truiden) Ik vermoed dat hem de deuren geopend heeft in september 1996
[verwijderd] ja ben er wel paar keer geweest ma was vooral technotent. hadden soms wel leuke feestjes
[verwijderd] Solid jey schreefwhere the fuck are my replies :? Da was in een andere topic da we daarover hadden, die van de roots dacht ik.
Dj_Devyd 12december zal katsu dus terug openen als afterclub :wink: Dj's ZZino, Grammy , Stefan en wrschlk ook Frank Struyf
[verwijderd] Ben er 1 maal geweest mooi club met hele grote, ronde zetels als ik me herinner maar heeft me niet echt kunnen boeien!
[verwijderd] Is der dan al iets van de uren bekend? En gaan zzino en frank dan stoppen in outline of gaan de twee clubs concureren!!!!!!!!!!
[verwijderd] kBen er ook 1keer geweest toen Ian Pooley kwam spelen, maar ik weet er eigenlijk ni veel meer van, is te lang geleden....
[verwijderd] dat zijn enkel maar geruchten da de ex katsu terug open gaat als afterclub.er was spraken van ma heb gisteren nog met frank en zzino erover gehad en die wisten daar helemaal niets van wel da er een mand terug spraken van was .
moretti77 de katsu club was voor mij wat voor velen de carat,teh globe enz waren...ieder wknd zaten we daar met zelfde mensen. Probleem was niet kwaliteit muziek,maar de kwantiteit van het volk.soms was er wel eens ne deftige uitschieter(bvb ian pooley)anyway,ik al het nooit vergeten
benjamincespedes Ben eind '96 eens in de katsu geweest. Echt heel mooie club. Boven was een echt trendy zaaltje en in de kelder de "dark room" met underground en techno. Heb toen G-force en xentrix van montini bezig gehoord. Was wel effe flippen.
[verwijderd] Ben just begonnen aan de tekst voor op de site over de katsu niemand die weet wanneer die precies geopend en gesloten is?
fred79 Kijk eens bij www.hoepertingen.be op het guestbook en stel uw vraag aan andy kleykens aka mr fandy die is er lj geweest vroeger , die weet het normaal gezien wel . greetz ...
Tijne lol 'k zie dak 3 jaar te laat ben met men reply mor soit... 'k heb een cd liggen van katsu club, asde wil upload ik die wel eens... een cd'ke vol lekkere funky house muziek ๐ "Club Katsu - The Sound Of Tomorrow, Today #1" grtz
Oldskool Katsu was wel een sjieke club. Heel eenvoudig van inrichting eigenlijk. Gebogen golfplaten tegen de muur bv. Ook wel fijne tijden beleefd. Op zaterdag was er meestal niet superveel volk, maar wel heel fijn volk. Veel begaaiden ๐ Waar is de tijd?
fred79 el-ronaldo schreefIEMAND die weet wie het gekocht heeft ondertussen en wat het gaat worden? De nieuwe montini :bigsmurf: hehe was het mar ....